Gå til innhold

Dat ser ut til at det blir nr. 4 på oss

3+1 i magen

Anbefalte innlegg

Dette er overhode ikke planlagt, men nå har jeg tatt to positive tester. Var fortsatt litt i tvil om det var mulig ettersom vi har vært svært forsiktige, men da jeg begynte å strigråte fordi jakten på kjærligheten var så rørende var jeg ikke lengere i tvil! Jeg blir så sentimental når jeg er gravid.

Til dere andre som har fler enn tre barn. Hvilken bil kjører dere? Vi har nå en vanlig stasjonsvogn og den blir jo rett og slett for liten.

Fortsetter under...

He,he...Gratulerer da!!! :) Meg for ca 25uker siden det der...

Var ikke planlagt akkurat med en fjerdemann her enda,men nr 4 ventes her i April...

Bil...Tja,har nå bare stasjonsvogn her enda...Har plass til meg og barna i den!!!

Vi får se hva vi gjør senere...Jeg kunne tenke meg en grand voyager,men klarer oss jo en stund! Er jo ikke ofte en MÅ ut allemann... ;)

Hei og gratulerer!! Har 3 barn, den minste er no 11 mnd. Mannen min seier at han er ferdid, men eg føler meg ikkje ferdig med barn.. Er nesten litt misunleg på deg. Tenker på baby heile tida, er nesten litt deprimert av det heile.. Ønsker deg masse lykke til...

Annonse

Venter bare nr. 3, men ikke sikker på at det blir siste.

Vi har allerede ofte med oss venner til eldstemann efter barnehagen mm, så kjøpte en 7-seter nå (med skiboks). Men synes i grunnen den kan bli litt liten mtp bagasje/utstyr etc. Blir vel Wv Caravelle om det blir flere unger...

Men som 7-seter ville jeg anbefalt Ford S-max (ikke den vi endte med, da mannen er fartsgal og ville ha størst mulig motor) -denne har best plass til alle og er inntil halvmeteren lenger enn flere av de andre. Plass til 3 barneseter i mellomrekken og 2 bak + god bagasjeplass. Finnes lett til moderat brukte modeller på Finn.no.

• 1 måned senere...

Gratulerer så mye !!

Vi kjøpte en Chrysler Grand 7 seter da vi venter nr 4 og den er vi utrolig fornøyd med. Du kan gå fra setet foran og bak og hjelpe de små med seler, sutt ++ uten å gå ut av bilen. Det er god armslag og bagasjeplass i den. Den har skyvedører på begge sider bak- flott når alle skal ut av bilen samtidig ( og du trenger ikke være redd for dørene på parkeringsplassen heller). Nå venter vi nr 5 og den er fortsatt stor nok til nestemann og alle oss på lange bilturer :-) Sammenlignet med andre biler i den størrelsen er ikke den den dyerste heller.

Lykke til med storfamilie !!

grstulerer så masse:) Vi har en grand voyager, men den der ut til å bli i minste laget for oss nå.. er nygravert med nr 4. har ei jente på, 7 og tvillinger på 16 mnd.. i tillegg har mannen min to fra før.. ;) Menmen, jo fler jo bedre? Hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...