Gå til innhold

OTH - UV nett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal bestille med UV-nett (shade a babe) tenkte jeg. Noen som har erfaring med dette? På alle nettsteder jeg har sjekket klarer jeg ikke se om det passer til bagdelen av OTH'en. Noen som vet om den gjør det?

Takknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har noen tips?

Skrevet

Jeg har ikke prøvd nettet på baggen for jeg kjøpte OTH som sportsvogn men tror ikke det passer til baggen nei. Det er jo formsydd så kan tenke meg det blir for langt. Men tror helt sikkert du kan bruke det ved å brette det litt til iallefall når vognen står i ro hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg er veldig fornøyd med nettet og bruker det nå i vinter som vanlig "kattenett". Var helt perfekt i sommer når vi var i syden både på dagtid og kveldstid. Skyggen lager det jo litt mørkere inne i vogna så det er godt å sove. Dessuten bruker du jo vogna lenger som sportsvogn enn bagvogn så det er sikkert derfor det er laget til sportsvogna. Men jeg har som sagt ikke prøvd den til bag så det kan jo være jeg tar feil. Jeg kan anbefale teutonia sin solskjerm på bagvogna hvis du ikke får det andre til å passe.... Den passer på alle vogner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...