Gå til innhold

Hvor mye opp i vekt uke 18?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har bare gått opp 2kg foreløpig. er 19uker nå, men likevel er jeg større enn andre jeg kjenner som skal ha barn rundt samme tida. mamma påstod helt fra starten av at det ikke hadde noe med graviditeten den magen jeg hadde. og jeg hadde lagt på meg et par kilo før jeg ble gravid. etter at hun har sett magen vokse uten at kiloene har kommet så har hun også måttet innrømme at jeg ikke bare har blitt tjukk. kommer nok til å gå opp mer etterhvert som våren kommer, men er ikke så høy så alt synes på meg uansett

Annonse

Har gått opp 3 kg. og er nå 20 uker på vei. Fornøyd med det. Vekta er noe lavere enn hva den var når jeg var ca. 20 uker på vei med forrige barn, så da er jeg fornøyd! Det meste kom nok i jula ja... hehe ikke lett å ligge unna godsakene da.

Er 19+2 nå, og har gått opp 4,5 kilo. Synes det høres mye ut sammenliknet med dere, men synes selv det ser ut som om det meste sitter på magen... Har vært mye sengeliggende i jula uten at appetitten har vært svekket av den grunn, så det kan jo være at det det ikke bare er graviditet, men veide mer ved samme tid i forrige svangerskap, og gikk likevel bare opp 9 kilo da. Spiser i grunn det jeg har lyst på, både av sundt og usundt.. Noen som vet hva som er normalen, liksom? Synes det virker som om dere har lagt på dere så lite... ?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...