Gå til innhold

Hvor lenge etter fødsel hadde dere "vondt" i underlivet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er nå litt over 5 uker og jeg er øm i underlivet enda. Er også litt øm på høyre side i magen, like over navlen. Var ikke noen av delene forrige gang. Føles litt som om jeg ikke har muskler igjen, verken i magen eller i underlivet. Merker dette særlig når jeg skal løfte men ellers også.

Fikk en stor gutt på over 4 kg og det var en kjapp fødsel, kan dette være grunnen?

Legen mener jeg ikke behøver å komme på 6 ukerskontroll. Sluttet å blø etter ca 3 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gutten min er straks 11 uker og jeg har fremdeles litt vondt nederst i magen...rett over beinet liksom...Lurer på når dette kommer til å gå over..:(

Skrevet

Hm..

Hvordan er det med trening da? Har lyst å begynne igjen men føler jeg må vente til det kjennes ut som om alt er "på plass" igjen..

Skrevet

Samme her.. Jeg går noen gode turer og trener bekkenbunnen men det er det. Føler ikke at "ting" i mage og der nede er som det skal enda så tør ikke de store sprellene.

Tar visst lang tid med meg dette her..

Skrevet

jeg fikk også en sværing noe som resulterte i at jeg hadde direkte vondt i undelivet i nesten 4 mnd.jeg trente,gikk tur hver dag osv....det er jeg tjent med nå.var liveredd for langvarige skade,men da jeg var på kontroll etter 6 mnd viste det seg det at jeg var faktisk like mørbanket ennå..fysj....men etter 8 mnd gikk det vekk...noen tar det litt tid for,andre bare knipser i fingere;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...