27dager Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Gutten min er nå litt over 5 uker og jeg er øm i underlivet enda. Er også litt øm på høyre side i magen, like over navlen. Var ikke noen av delene forrige gang. Føles litt som om jeg ikke har muskler igjen, verken i magen eller i underlivet. Merker dette særlig når jeg skal løfte men ellers også. Fikk en stor gutt på over 4 kg og det var en kjapp fødsel, kan dette være grunnen? Legen mener jeg ikke behøver å komme på 6 ukerskontroll. Sluttet å blø etter ca 3 uker.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 gutten min er straks 11 uker og jeg har fremdeles litt vondt nederst i magen...rett over beinet liksom...Lurer på når dette kommer til å gå over..
27dager Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2009 Hm.. Hvordan er det med trening da? Har lyst å begynne igjen men føler jeg må vente til det kjennes ut som om alt er "på plass" igjen..
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Samme her.. Jeg går noen gode turer og trener bekkenbunnen men det er det. Føler ikke at "ting" i mage og der nede er som det skal enda så tør ikke de store sprellene. Tar visst lang tid med meg dette her..
Blue Lady ♥ Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 jeg fikk også en sværing noe som resulterte i at jeg hadde direkte vondt i undelivet i nesten 4 mnd.jeg trente,gikk tur hver dag osv....det er jeg tjent med nå.var liveredd for langvarige skade,men da jeg var på kontroll etter 6 mnd viste det seg det at jeg var faktisk like mørbanket ennå..fysj....men etter 8 mnd gikk det vekk...noen tar det litt tid for,andre bare knipser i fingere;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå