Gå til innhold

Presentasjon?:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, flott ide dette med presentasjon!!

Jeg er 31 og bosatt i det kalde nord. Har fått vite i dag at vår pgd-søknad er godkjent. Er både glad og skremt samtidig... Aner ingenting om ventetid og hvilket sykehus det blir, bare at det blir. Har selv en sjelden kronisk diagnose med 50% arvelighet. Har en datter fra før av som er så heldig at hun slapp unna. Jeg jobber som saksbehandler/rådgiver og trives greit med det.

Jeg har "bodd" på disse sidene nå i nærmere et halvt år, og synes det er fantastisk bra at det finnes et slikt forum.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg er en jente på 28 år. Bosatt i Oslo. Vi har vært sammen i 5 år. Bodd sammen i 4. Prøvd å få barn i 3. Han er 33 år, Ble gravid naturlig for snart 2 år siden ,men mistet, Han har dårlige svømmere,så det er icsi på oss. Hadde vårt første forsøk i November.Men endte negativt. Skal ringe inn eggløsning.Så da setter vi inn 2 fryseegg i naturlig syklus nå:). Jeg jobber som blomsterdekoratør

Skrevet

Hei. :-)

Jeg er 37 år, bor i Telemark. Er gift og har en barn på 4 år som vi fikk på den naturlige måten. Prøvd i 3 år uten hell og fant tilslutt ut at jeg har fått tette eggledere etter en større operasjon. Starter rett på Puregon 4.febr. og egguttak ca 16 febr.- veldig spent!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...