litjpia77 og lillegull07 Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Hva med en liten uhøytidelig presentasjon for oss som er inne på sidenen nå om dagen? Vet det var det forrige gang jeg var inne her, for 2,5 år siden. (Mulig dere nettopp har hatt det, da.) Litt om hvorfor man trenger hjelp, om man har barn, hva man jobber med, hvor man bor... Kort sagt, det man har lyst å fortelle. Jeg har ei nydelig datter fra før som ble til etter vårt første forsøk i 2006. Jeg har endometriose og høy FSH, som er årsakene til at vi trenger hjelp til det som for mange er verdens letteste ting! Holder på med første søskenforsøk nå. Jobber som sykepleier (nattevakt). Bor i Trondheim. Jeg er 31 år.
meg83 Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Hei! Koselig initiativ! Jeg er 25 år, gift, opprinnelig fra østlandet, men bor i Bergen. Jobber i barnehage og tar litt videreutdanning ved siden av. Har ingen barn fra før, og er nå på vei mot første AIH, først og fremst pga. PCOS.
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Hei! Ja, flott intiativ! Jeg er 31 år, er samboer og har ingen barn. Jeg jobber som ambulansesjåfør og studerer sykepleie, så dette prosjektet her blir mye "gratisinfo" til hovedoppgaven min til neste år, da jeg skal skrive om inferilitet. Vi skal ta ICSI på St. Olavs, ca i mars/april. Har forøvig ei svigerinne som har ringt inn mens nå i januar, så håper at det går bra, så får vi gå gravid sammen, det var det som var planen da vi begynte å prøve for en god del år siden også.. He, he..
snuffe Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Heisann! Jeg er 27, bor i Oslo. Kan ikke få biologiske barn med min partner, siden vi er kvinner begge to, og et par inseminasjonsforsøk har ikke gitt suksess. Har endometriose og litt gretten lutealfase. Nettopp hatt første IVF ved Nordica i København, innsett i går, så nå er det vel bare å vente et par uker. Ingen barn fra før.