Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi hadde litt "klemte" ører på øverste del når hun ble født...Det ene retta seg ut ganske fort, men det andre har ikke rettet seg helt ut...noen som har erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke tenkt så hardt over dette, men når jeg leste dette så kom jeg på at datteren min har bittelitt brett øverst på det ene øret.. Visste ikke hvorfor, men kan det være pga fødselen altså? Trodde det bare var medfødt jeg.

Skrevet

Jenta mi hadde også en brett på ene øret grunnet at hun har ligget med akkurat den siden mye mot hånda si eller morkaka. Var hvertfall det jordmor mente :-) Den har retta seg helt ut nå. Hun er 8 mnd.

Tror det der skal gå seg til jeg :-)

Skrevet

Pia mi har også brett på det ene øret. Eller det er vel øreflippen som har en brett. Ikke tenkt så mye over det og om det kommer til å rette seg ut. Bestemora synes det er søtt, iallfall, hehe...

Skrevet

Jenta mi har også brettet øre. Øverste del lå helt flatt brettet over resten da hun kom ut. Jordmor trodde hunn hadde ligget litt skjevt mott bekkenet mitt lenge. Hun var også veldig stram i nakke/hals-muskelen på motsatt side, så det tyder på det samme.

Det har rettet seg litt siden fødselen, for 13 dager siden, men på langt nær helt. Det er jo heldigvis en smal sak å rette på kirurgisk hvis det ikke bedrer seg av seg selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...