Olianna Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Er det noen andre som skal ha uttak og innsett i uke 6? Evt. fryseforsøk. Alltid greit å ha noen å følge. Jeg skal i gang med mitt 2. ferskforsøk, etter en MA etter frys i oktober. Etter en uke på synarellaen er jeg ganske så sippete og opp og ned i humør. Men det får man ta med på kjøpet. :0)
Olianna Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 11. januar 2009 Dytter denne jeg. Ingen andre som skal ha innsett i uke 6?
Lady-alice Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 jeg skal inn 2 uker før deg blitt satt opp til uttak uke 4 dette er vårt første IVF forsøk... ikke helt samme uke da men..
forsøk2 Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Heisann! Vi skal ha uttak og innsett i uke 6. Jeg satte inn nuvaring 4/1 og skal ta ut den 18/1, starter med sprøyter 22/1 og får da uttak og innsett i uke 6 dersom alt går greit. Dette blir vårt 2 ISCS forsøk.
Olianna Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2009 Så fint med en til i uke6! Hvor holder dere til? Jeg er i Porsgrunn, veldig fornøyd med de!
forsøk2 Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Vi er på Medicus i Trondheim, får grei oppfølging der.
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #7 Skrevet 14. januar 2009 Jeg skal etter planen inn i uke 6 eller 7. Er mitt forste forsøk dette. Har gått på suprecur i snart 3 uker nå, og har heldigvis hatt veldig lite bivirkninger. Bare litt trøtt. Gubben hadde forbreda seg på det værste, så han er veldig fornøyd med at det ikke ble værre
Tellefanten Skrevet 15. januar 2009 #9 Skrevet 15. januar 2009 uke 4 her også. Skal til første ul imorra. Regner med uttak og innsett over helga. Følgesvenner vi da Lady
Olianna Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 22. januar 2009 Er dere i gang med sprøyter jenter? Føler magen allerede føles stor, og "stram". Har også våknet de siste nettene av skikkelig hetetokter. Blir kanskje bedre når jeg er litt lenger inn i sprøyteperioden. Håper det går bra med dere! To uker til innsett, Juhuu!
forsøk2 Skrevet 26. januar 2009 #11 Skrevet 26. januar 2009 Heisann! I dag er 5. dag på sprøyter og jeg skal på første UL. Synes det så langt har gått greit, men har ikke det vanlige overskuddet til å holde på hele tiden. Kjenner at noe skjer i magen, men største ubehaget er å sette menopure sprøyta - tror aldri jeg blir vant til denne! Hvordan går det med deg?
Olianna Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 26. januar 2009 Er på sprøytedag 6 i dag. Skal på ul på torsdag. Håper kroppen er klar for uttak til mandag eller tirsdag! Syns sprøyteperioden har vært mye bedre denne gangen en forrige gang. Men det har vel med at jeg vet litt hva jeg går til. Går på Puregon jeg da. Syns det går veldig greit å bruke pennen å stikke med.
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #13 Skrevet 27. januar 2009 vi setter inn i dag. første fryseforsøk. fryktelig spennt og litt redd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå