Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre som skal ha uttak og innsett i uke 6? Evt. fryseforsøk. Alltid greit å ha noen å følge. Jeg skal i gang med mitt 2. ferskforsøk, etter en MA etter frys i oktober. Etter en uke på synarellaen er jeg ganske så sippete og opp og ned i humør. Men det får man ta med på kjøpet. :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne jeg. Ingen andre som skal ha innsett i uke 6?

Skrevet

jeg skal inn 2 uker før deg

blitt satt opp til uttak uke 4

dette er vårt første IVF forsøk...

ikke helt samme uke da men..

Skrevet

Heisann!

Vi skal ha uttak og innsett i uke 6. Jeg satte inn nuvaring 4/1 og skal ta ut den 18/1, starter med sprøyter 22/1 og får da uttak og innsett i uke 6 dersom alt går greit. Dette blir vårt 2 ISCS forsøk.

Skrevet

Så fint med en til i uke6! Hvor holder dere til? Jeg er i Porsgrunn, veldig fornøyd med de!

Skrevet

Vi er på Medicus i Trondheim, får grei oppfølging der.

Skrevet

Jeg skal etter planen inn i uke 6 eller 7. Er mitt forste forsøk dette. Har gått på suprecur i snart 3 uker nå, og har heldigvis hatt veldig lite bivirkninger. Bare litt trøtt. Gubben hadde forbreda seg på det værste, så han er veldig fornøyd med at det ikke ble værre :)

Skrevet

uke 4 her også. Skal til første ul imorra. Regner med uttak og innsett over helga. Følgesvenner vi da Lady :)

Skrevet

Er dere i gang med sprøyter jenter? Føler magen allerede føles stor, og "stram". Har også våknet de siste nettene av skikkelig hetetokter. Blir kanskje bedre når jeg er litt lenger inn i sprøyteperioden. Håper det går bra med dere! To uker til innsett, Juhuu!

Skrevet

Heisann!

I dag er 5. dag på sprøyter og jeg skal på første UL. Synes det så langt har gått greit, men har ikke det vanlige overskuddet til å holde på hele tiden. Kjenner at noe skjer i magen, men største ubehaget er å sette menopure sprøyta - tror aldri jeg blir vant til denne!

Hvordan går det med deg?

Skrevet

Er på sprøytedag 6 i dag. Skal på ul på torsdag. Håper kroppen er klar for uttak til mandag eller tirsdag! Syns sprøyteperioden har vært mye bedre denne gangen en forrige gang. Men det har vel med at jeg vet litt hva jeg går til. Går på Puregon jeg da. Syns det går veldig greit å bruke pennen å stikke med.

Skrevet

vi setter inn i dag. første fryseforsøk. fryktelig spennt og litt redd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...