Gå til innhold

Noen på +/- 30år her....

Prinsesse Gidderikke!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

jeg er 30+ og alene med en fra før. Er gravid med nr 2 nå og sammen med pappa'n forløpig, men er veldig usikker på fremtiden.Syns det er veldig vanskelig å gå fra å være alenemor til å være sammen med barnefar denne gang. Er ikke sikker på om det er hormoner eller følelsene som tuller med meg, men har det ikke så greit om dagen, ikke han heller forresten. Jeg vil nemlig helst være alene om dagen

Annonse

Heisann

Joda vi finnes :=)

Jeg er 77 modell fra Oslo og venter en gutt om 10 uker. Barnefar er overhodet ikke med i bildet,men det bekymrer meg ikke selv om det hadde vært hyggelig om han ville det. Dette går bra og jeg gleder meg.

Er du ved godt mor?

Og til du lykkelige med den perfekte mann,har du slått deg hardt i hodet siden du la inn ett innlegg her eller er du bare skadefro og dum?! Noe galt må det være med deg ihvertfall.

Heisann igjen...

Godt å se det er flere en meg som er "litt oppi åra" og skal bli/er alenemor da.

Her går det litt i oppturer og nedturer om dagen. Men skylder på hormoner jeg..... He he Men gleder meg veldig til å bli mamma da.

Skal på UL på onsdag og skal ha med meg både mamma og ei god venninne som moralsk støtte. Gleder meg til UL, men gruer meg litt også (er litt redd for at de skal finne noe galt). Håper jeg kan få vite kjønnet. Er såååååååå nysgjerrig!!!

Til deg med den perfekte mann! Så flott for deg da... Fant nok den eneste perfekte mannen som finnes på denne jord du.

Jeg får ihverfall håpe den dagen jeg finner mannen i mitt liv at han ikke er 100% perfekt. Kan bli en kjedelig hverdag.

Lykke til til alle dere alenemødre og kommende alenemødre der ute!!!!

Annonse

Jeg er 37 og venter nr 2 i august. Har slitt i ekteskapet lenge, og situasjonen er ekstremt vanskelig for tiden. Mannen min vurderer å gå fra oss. Jeg er livredd for fremtiden og lurere på hvordan jeg skal klare å evt. bli alene med to barn.

"Godt" å se at det er andre i lignende situasjon her inne, og håper at vi kan støtte hverandre fremover. Jeg bor i oslo.

Hei, jeg blir også alene med to barn. har en på 6 fra før. med samme far. Vi er ikke sammen lenger. jeg lurer på om det er helt hull i hodet å beholde barnet når jeg må gå på overgangsstønad når barnet kommer. om det vil slite meg totalt ut å være helt alene m 2 barn? vil jeg greie det.? huff, mange tanker surrer rundt i hodet mitt. ønsker gjerne at sønnen min skal få søsken bla og at jeg ikke orker tanken på en abort til da jeg måtte ta en i september. (gravid m p-piller) bor også i oslo..

Til deg som nå blir alene med to barn.. det blir jeg også! Tror jeg har tenkt akkurat de samme tankene som deg..Men konkluderer med at det kommer til å gå kjempe fint! Tenk så godt for de to små å kunne ha samme pappa å dele minner og opplevelser sammen med! Når det har blitt som det har blitt tenker jeg.. Å det største barnet er vel i b.hage el skole mens du går hjem med den lille å gjør husarbeide, lager middag å ellers sitter på cafe å skravler med veninner:) Overgangsstønad er der for å hjelpe oss, la oss høste frukter av skattetreet vi har bidratt til i alle år! Jeg sier bare have fun!:) Dette kommer til å gå helt fint, må bare omstille seg litt å se ting fra en annen vinkel åsså vips, dere er en lykkelig familie på 3, med masse kjærlighet å gi til hverandre om ikke lenge!:) Lykke til!!!

Hei-hei! jeg er alenemamma på 31 og har en datter på 6 mndr!

Holder til i oslo! Hyggelig å bli litt kjent med flere i samme situasjon ja! :)

Blir jo av og til litt mye for meg å trille rundt med barselgruppa der alle er lykkelige med mannen sin som de pusser opp drømmehuset sitt med osv..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...