OsloMor Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Fortell meg alt om stedet, negativt og positivt. Har sett et nydelig sted der, men mannen nekter plent!
Iselilja Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Har bodd på Lambertseter, og vært en del i Abildsø-området. Kan ikke si noe om miljø etc, men fine turområder er det i alle fall. Veldig fint å gå tur i Østmarka og rundt Østansjøvannet.
tomat15 Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Jeg er oppvokst på abildsø. Er et fantastisk lite miljø med en liten skole fra 1-10 klasse. Det er trygt og alle kjenner alle. Det er som å bo i en bygd i byen. Det er kort vei til oslo sentrum samtidig som du har østmarka og østensjøvannet rett utenfor døra. Det ligger mellom alle drabantbyene, men er ikke en drabantby selv. Er mest rekkehus og eneboliger der. Jeg vil gjerne flytt tilbake dit, da det er et fantastisk sted å vokse opp. Hvis ikke mannen din vil flytter jeg gjerne med deg:)
OsloMor Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2009 Taakk for positivt svar! Bor nå i Gamle Oslo, noe jeg selv liker ganske godt. Men, kunne tenke meg en mer "bygdeaktig" tilværelse for ungene, og med de fine naturmulighetene det er der oppe så er det veldig forlokkende. Kast deg gjerne på flyttelasset;0!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå