Gå til innhold

98% har rester etter hjemmeabort, jeg tror ikke på det.

lissi33

Anbefalte innlegg

Hadde du en vellykket gjennomgang med cytotec og hjemmeabort?

Jeg har hatt to heftige runder nå og skal sjekke på mandag om alt er ute. Jeg er så nervøs da jeg leser om så mange som ikke er kvitt alt. Da er det jo totalt bortkastet om jeg må på utskrapning likevel...

Hvordan gikk det med deg?

Jeg presset ut fostervannet i går, er det et tegn på at fosterhinnen har sluppet taket og kommet ut?

Jeg vet jo ikke hvordan det skal være, men jeg blødde så mye at det rant fra 2 til 7 i natt. Satt på do nesten konstant.

Slitsomt.

Fortsetter under...

Vet ikke jeg heller, skal inn på sjekk til tirsdag jeg. Har sluttet blø og aner jo ikke noe om det er normalt heller... Jeg håper det betyr at cytotecen har gjort jobben sin og at kroppen min nullstiller seg igjen, det blir hvertfall en real nedtur om det viser seg at det fortsatt er rester igjen inni der og jeg må ha utskrapning!

Lykke til!

Jeg føler at veldig mange må ha utskrapning selv om de har tatt cytotec. Hvorfor gir de dette det med den garanti at det er bare 2-1000 som må inn igjen. Nå har jeg tatt to runder, og vet heller ikke om jeg er ferdig. Vet jo ikke hvordan dette skal se ut.

Jeg skal inn på mandagen, håper bare jeg slipper narkose:(

Lykke til Curly-mor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...