giggsi Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 istedet er hun 15 mnd. Litt rart og sentimentalt. Men gla vi i det hele tatt fikk feire en 1 års dag. Nydelige jenta mi. Jeg er så stolt og glad mor.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Oi, må si jeg blei litt skremt av overskriften, fryktet det skulle være noe trist, men så skreiv du akkurat at du hadde ei jente på 15mnd i et annet innlegg her så tok sjansen på å lese videre.... Det er rart når termindatoen kom, både det første året når datteren min var 2,5mnd og når hun var 14,5mnd, har fortsatt et sterkt forhold til termindatoen hennes, var liksom den datoen jeg hadde tenkt på og sett fram imot i mange mnd. Jenta mi er nå 1 1/2år og jeg blir stadig vekk overasket over hvor smart hun er og alt hun klarer å lære seg på kort tid, akkurat som alle andre barn også gjør! Det er så godt å kunne se at hun er som alle andre barn selv om hun hadde en tidlig start! Hilsen en kjempestolt mamma
2 nøster Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Har noen av de samme tankene... Jentene mine er snaaaart ett år, men det føles rart å skulle feire bursdagen. Tenker mye på termindatoen, og i.o. at man må korrigere - så føles det veldig feil :/ De er tre mnd premature, så det er en del korrigering. Det skal sies at de utvikler seg helt fint da...men jeg hadde så mye planlagt ang bursdag om sommeren..nå blir det bursdag i overgangen vinter/vår...merkelig! Det går seg vel til med åra;) Gratulerer med flott jente!!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Enig i at det er rart å feire bursdagen på en annen tid enn planlagt! Det er rart, men jeg så for meg bursdag på høsten, men så ble det ettårsdag i sommer. På en måte er jo det positivt for meg, med tanke på at det er koselig å kunne være ute i burdagen, spesielt når det er barnebursdag Og siden det har gått så bra med datteren min tross alt, så får jeg bare se det positive i at det blir sommerbursdager framover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå