Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ca 0-8 grader..

tok en liten tur ut for noen timer siden.. rundt 5 varmegrader ikke noe vind..

hun er nok litt varm a seg fra før, men dette var jomfruturen ut i vogna å da blir hvertfall jeg usikker..

hun hadde ullbody, strømpebukse, tykke sokker, joggebukse, og genser. over der en hjemmestrikka pose i ull. så en lammeskinnspose.. lue i ull også..

hørtes det skrekkelig mye ut? kjente bak i nakken hennes.. kjente hun var varm.. kansje droppe bukse og genser over bodyen neste gang

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes veldig mye ut ja:) Når min ligger i lammeskinnspose har han kun på seg strømpebukse, body og tynn drakt over det. Men bruker kun posen hvis det er minusgrader. Idag var det såvidt pluss her og, da var det lammeskinn, dyne, ullpledd og vogntrekket. Babyen hadde på seg body, strømpebukse og hel strikket dress.Pluss selvfølgelig lue og bomullsvotter. Da er han god og varm når jeg tar han opp. Han er veldig varm av seg, så kler han som regel akkurat "passelig", også har jeg med ekstra tepper i tilfelle det blir kjølig:)

Men man lærer jo etterhvert. Kledde på han altfor mye i begynnelsen, stakkars lille svettet jo bort:(

Skrevet

Bruker kun lammeskinnsposen i "sportsdel" på Quinny freestyle vogna da, derfor han har dress over strømpebuksa og bodyen. Hvis jeg har posen i Bugaboo Dypbagen har han kun på strømpebukse og body:) Blir jo enda lunere og varmere i bag.

Skrevet

kansje droppe den tykke hjemmestrikka ullposen inni lammeskinnsposen da.. bruke den til bilsete heller..

off.. er ikke så lett dette hehe.. men det går seg nok til.. alle må jo lære.. hjemme så ligger hun bare med sokker og body.. hun svetter jo ihjel visst ikke.. har ikke varmen på mer enn 23 grader heller..

tusen takk for svar :)

Skrevet

hehe, lett å kle litt vel mye på dem sånn i starten, man er jo så redd for at de skal fryse..:) Kan være lurt å stille seg selv spørsmålet; hvis jeg kler på baby så mye nå, hva skal den da ha på seg hvis d er minus ti grader og full vinter ute..;)?

Skrevet

hehehe.. akkurat det jeg tenkte.. lurte liksom på hva de gjør oppe i kalde nord.. for jeg tviler på at det går ann å proppe på ungen mer klær enn det :P

godt jeg har dere :)

Skrevet

I dag var det -1 her, og da hadde snuppa på seg ullbody og ullstrømpebukse, og en fleecedress, samt bomullsvotter og bomullslue.

Dette oppi lammeskinnspose.

Virket som hun var ganske passelig varm egentlig.

Jeg får og litt noia for at hun har mye klær på seg, rett og slett fordi lammeskinnsposen virker så innmari varm...

Skrevet

Jeg har fortsatt ikke knekt, (knukket, knekket? ) koden på påkledning i vogn. Som jeg har sutrer over tidligere, lammeskinnsposen vår synes jeg virker så kald..Han har på seg, uansett vær ute, ullbody og strømpebukse. Strikket ulldress og Joha ulldress utenpå der igjen. Lue og votter selvsagt. Pledd og så den berømmelige lammeskinnsposen.

Jeg har aldri kjent at han har vært for kald eller for varm, men synes overhodet ikke han ligger lunt og derfor jeg bekymrer meg. Derfor skal vi også gå til innkjøp av ny pose, easykid eller odenwalder.

Jeg synes det er kjempevanskelig å vite hvor mye jeg skal kle på han, og også om jeg skal gå til innkjøp av noen andre typer uteklær. En vinterdress nedi der virker litt voldsomt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...