Gjest Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Jepp, jeg skal på en selv i morgen nemlig, hehe. Sliter med å finne riktig antrekk. Jeg har en nydelig (og anstendig) blå kjole, men den har jeg brukt i 5 anledninger de siste 2 årene og halve gjestelisten har sett meg i den ved minst en anledning før. Jeg har en fin lyserosa kjole som jeg ser gravid ut i. Og jeg har en stilig svart kjole med halterneck som er ankellang. Men den er seff for stor. Så nå sitter jeg her med et ganske okei antrekk, men hvit bluse, svart jakke og skjørt med splitt i gjør at jeg ser mest ut som en horete servitør. Hva ville du ha kledd på deg? Se gjerne bort i fra opplistet alternativer og kom med egne forslag! =)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 jeg ville valgt en kjole som gikk over knærne og som ikke hadde noe serlig utrigning.
Bettybu Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Ta den rosa... Så har gjestene noe å lure på når du har gått hjem!! Juhu!!
☆Anonymia☆ Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Et knelangt skjørt med en skjortre oppi...=)
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 Den sorte hørtes fin ut da:)Synd den er for stor.Du kunne jo hatt et sjal eller noe over..
Sylteflesk Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 Av de alternative du lister opp ville jeg tatt den blå. Evt. den rosa, gjør ikke så mye om du ser litt gravid ut. Horete servitør-looken ville jeg spart til en annen anledning. Ville absolutt hatt kjole til en slik anledning.
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #7 Skrevet 9. januar 2009 Takk for svar, jenter! =))) Ja, det var det som var planen, den sorte altså. Men jeg sjanset og bestilte den på nett, fikk den i dag og den var for stor=( Mannen foreslo vi kunne tape den på plass, men jeg vil jo heller bytte den til riktig størrelse. Jeg tror jeg ender på den blå igjen. Det er jo en grunn til at den er brukt så mye, den er kjempefin i snittet og viser ikke noe særlig hud. Den lyserosa skal jeg heller bruke igjen den dagen de kosekiloene fra jula forsvinner! :-p
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #8 Skrevet 9. januar 2009 Hadde det ikke vært for at splitten gikk ganske langt opp på låret, så hadde det vært et fint antrekk. Skjørtet gikk til like under kneet og blusen er ikke noe særlig utringet (et sjal i halsen hadde uansett dekket det). Men det var den splitten og jeg kan ikke sy.
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #9 Skrevet 9. januar 2009 Må være lov å vise at man er vakker i en 70 årsdag også da,eller er det jeg som har en moderne farmor på 82 hehe:)
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #10 Skrevet 9. januar 2009 Har du ikke et par med pene bukser, evt helt mørke el svarte jeans så kunne du hatt støvletter eller pumps til og den hvite skjorten med fint sjal i halsen og noen øre dobber..
Gjest Mammamoms med prinsesse Skrevet 9. januar 2009 #11 Skrevet 9. januar 2009 Ta den blå du! Gjør jo ikke noe at folk har sett deg i den før. Det hadde ikke jeg brydd meg om, i hvertfall ikke hvis det var en kjole jeg syntes passet til anledningen. Bra at den er anstendig også!
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #12 Skrevet 9. januar 2009 Det var det antrekket jeg egentlig skulle ha og fikk bare for et par dager siden vite at dresskoden var hakket mer formell (les: kjole, til nød skjørt) derav kleskrisen jeg har nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå