Gå til innhold

Hvor lenge koker dere flaskene og suttene daglig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 5 og en halv mnd, holder det nå å vaske flasker og sutter i oppvaskmaskinen? og bare skylle etterpå?

Hun putter jo alt hun kommer over i munnen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når eldsten min var på den alderen så brukte jeg bare oppvask maskin ja.. Tror vel det var rundt den aldren jeg sluttet å koke.. Nå koker jeg til lillefis og da koker jeg mellom 3-5 min=D

Skrevet

Takk :) da begynner jeg med oppvaskmaskinen. er temmelig lei av å koke flasker :)

Skrevet

Husker jeg og var så lei... Tror du med god samvittighet kan gå over til oppvaskmaskin nå ja...=D

Skrevet

Snuppings er 4 måneder og denne uka er vi hos foreldrene mine som har vaskemaskin med 75C vaskeprogram.... en UKE uten koking! Ohlala! Kan være jeg fortsetter med oppvaskemaskin når jeg kommer hjem også. Er nøye med ikke å bruke oppvaskemiddel med skyllemiddel i, for det setter seg på flaskene. (Har ikke skylt flaskene etter vask, men det var en god ide)

Skrevet

FlaskeSmokker kan bli seige og rare av å blir vasket i oppvaskemaskinen, så jeg har droppet det... har ikke prøvd selv da, så vet ikke om det stemmer.

Skrevet

Må legge til at jeg også koker smokkene. Ville ikke turt å stole på at all såpe ble skylt ordentlig ut i maskinen, og ser også for meg at de ville bli seige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...