tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 og er de noe våkne? Lille Alma her våkner ca etter 3,5 time.... men ellers så sover hun hele tiden. Har enda ikke fått høre gråting! Hun har lagt på seg 110gram på 2 dager, og har masse bæsj og tissebleier... Er det normalt at de bare sover fredelig??? Veldig deilig, for da har jeg gooood tid til storesøster på litt over2... men går bare å venter, tenker litt "stille før stormen"...
Elin=) Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Hei, min sønn på 4 mnd nå sov bare i starten. Så det er nok stille før stormen, he he Men det er vel ganske normalt å amme når babyen har lyst på mat, går vel litt etter deres premisser i starten.. Enn så lenge de legger på seg godt, og det virker det jo som Alma gjør=)
Gjest mphs Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Mine har spist hele tiden i begynelsen og har vært ganske så våkne selv når de var veldig små. Ammet vel ca.16/20 ganger i døgnet i begynelsen og 16 ganger i døgnet frem til siste var 5 mnd. Nå ligger vi på 9 ganger og hun er 9 mnd. Skal kutte ut natten nå og siden hun akkurat har begynt i barnehage må vi kutte litt på dagen også etter som hun blir lengere der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå