snøfilla - mamma til 2 Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 ...eller i hvert fall nesten :-) Kom hjem i dag etter nesten 3 spennende uker på Sri Lanka, landet vi skal adoptere fra. Har opplevd masse, bl.a. elefantridning, tempelbesøk, guidet tur rundt på øya m/te-plantasjer og lokal underholdning (dans og musikk). Og selvfølgelig masse bading, soling og varme dager. Det er du mange skjønne unger der, og jeg gleder meg veldig til den dagen jeg blir mamma til en av dem :-) Godt nyttår alle sammen! Klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Godt nytt år - og velkommen hjem. Jeg antar du har hatt en begivenhetsrik ferie, opplevelser som er flotte å ha med seg på veien til ønskebarnet. Dere lærte nok mye om landets folk og kultur. Vil tro at hverdagen kom som et sjokk på dere ) Klem fra
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Åhh, jeg ble glad når jeg leste overskriften. Trodde prossesen hadde gått kjapt hos dere, og at dere hadde fått tildelt et barn. Har ikke vært her så mye det siste drøye året, så jeg har ikke fått med meg at dere har startet. Godt nytt år, og lykke til med prossesen.
Rose69 Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Velkommen hjem,vennen! Har du bilder?? Send på @ a :-) Hadde vært topp å sett hvordan d var der.
Emma*den lykkelige venter Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Hei igjen Godt nytt år og velkommen hjem til kalde nord. Høres ut som en kjempefin tur. Ikke vankselig å forstå at du gleder deg til å få en av disse nydelige barna hjem til deg. Måtte bare tiden gå veeldig fort til den dagen dere skal ned igjen og hente hjem barnet. Varme klemmer fra meg
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 GODT NYTT ÅR til dere ;-) Vet du at jeg synes det er så flott at dere endelig har bestemt dere for å adoptere....Vi har to jenter fra Kina i fam,de er så herlige!!!! Der sa moren at det er sikkert like sterkt å få de på armen som å få en baby.... Ønsker dere masse lykke til!!!! (håper du husker meg da ;-) ) Klemmer
Brumm Skrevet 13. januar 2009 #7 Skrevet 13. januar 2009 Å så fantastisk at dere har hatt det så bra! Har tenkt sånn på dere! Ja tenk- i år blir du mamma! Neste jul vil du ha verdens skjønneste lille barn på fanget! Ja endelig! Nå har vi vært her inne i for mange år! Vi får treffes en dag! Spent på å høre om turen:o)Du kan jo høre med de andre? Uke 5 eller 6? Klem
kosejent1 Skrevet 13. januar 2009 #8 Skrevet 13. januar 2009 Så gøy å høre at turen var vellykket;-) Nå er det bare å glede seg over at du snart skal får et barn derfra!!! Synes adopsjon er en strålende måte å bli mamma på!
Gjest Skrevet 15. januar 2009 #9 Skrevet 15. januar 2009 Hei Snøfilla! Hyggelig å lese om at dere, det blir nok spennende med å adoptere et barn. Det varmet mitt hjerte. Gled dere til å bli foreldre, og du blir mamma. Barn ER herlige:-) Jeg er her inne her innimellom og ser etter nytt fra noen som var her da jeg holdt på med assistert befruktning med vår datter. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå