Linchen Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Hei hei Ser at dere skal til Bulgaria i sommer. Det skal vi og!) Hvor skal dere hen? Har dere vært der før?
Snupi27 Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 hei! å så gøy! vi skal til Albania, hva med dere? jeg har vært der før men det er mange år siden. da var jeg barn selv. =) har dere vært der før eller?
Linchen Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2009 Vi skal til Sunny Beach. Aldri vært der før, men ser veldig bra ut for ungene der. Lurte litt på hvordan det er med bleier og andre barneting, men da veit du sikkert ikke noe om det der, siden det er så lenge siden sist. Skal bli utrooooooooolig deilig med sol og sommer! Forresten, heter det ikke Albena eller noe sånt?)
Snupi27 Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 joda, selvfølgelig heter det albena... hehhee.. =p du veit at sunny beach er en skikkelig festby.. dit alle ungdommene drar når de skal til bulgaria. nå har jeg sikkert skremt deg, stakkar.. når reiser dere? vi reiser 7 juli vi kommer til å ta med oss bleier nedover sånn som vi gjorde da vi dro til hellas.. =)
Linchen Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2009 He he, neida, du har ikke skremt meg. Vi skal bo på et deilig firestjerners hotell et par km utenfor sentrum, rett ved stranden. Da kan vi komme raskt til og fra stranda, evt bli ved bassenget. Det er restauranter og barer på hotellet, lekeplass, hamam, massasje, skjønnhetssalong... Så sånn sett kan vi jo bare bli på hotellet he he. Tanken er at det er viktigst at lillemann har det bra med strand osv, men at vi også lett kan spasere en tur inn til byen. Og siden han legger seg tidlig er det jo greit å ha muligheten for litt avveksling fra kortspill og bok på terrassen - at vi kan rusle litt rundt på skift hvis vi får litt mark i rumpa. Vi reiser 25juni - 15 dager
Snupi27 Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 ja, det er akkurat sånn vi tenkte og. når man har med barn så blir hele ferieturen lagt opp på en annen måte enn når man drar uten =) er mye mer å ta hensyn til. vi har leid leilighet og tenkte å sitte å spille kort å kose oss når emilie skal sove. syns det er like greit å få henne i seng enn å trille henne rundt i vogn. =) det gikk veldig fint i fjor. koste oss masse. men 1 uke holdt for oss. hehe
Linchen Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2009 Så greit at det er flere enn oss som tenker slik, da er det nok rett he he. Vi har en to-romsleilighet og det blir nok mye kortspill for oss også!) Synd vi ikke skal til samme sted, så kunne vi hatt en litt turnering he he he. Junior skal absolutt i seng til "vanlig" tid, ja, tenker at han sover best der. Uthvilt gutt = glad gutt = glad mor/far. Men det hender jo at mor eller far får lyst til å shoppe litt eller titte litt på livet, og da har vi jo muligheten til det også. Vi har reist en hel del som par og trives over alt, så det blir nok bra uansett. Får håpe at to uker ikke blir for lenge, tror ikke det. Er vant til å reise 2 uker (eller mer). Mannen min fylte rundt i år, og jeg hadde spart en god del penger som jeg ga han og sa at vi kan reise for. Deilig at finansieringen er på plass, lommepenger og mat inkludert. (Flink pike, he he)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå