Gå til innhold

Vil du vite om det blir gutt eller jente?

ren1985

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har bestemt oss for å vite det, dersom det er mulig. Vi vil gjerne kunne forholde oss til om det er en "han" eller "hun" i magen og det blir litt lettere med tanke på navn.

Selvfølgelig kan UL ta feil, eller det kan være at babyen ikke vil vise seg frem, men får vi tilbudet om å vite, takker vi ja. :)

• 3 uker senere...

Jeg har egentlig lyst til å vente. Så blir det litt ekstra spennende. Derimot har mannen min veldig lyst å vite det. Jeg vet at dersom han får vite og jeg ikke vet kommer han til å forsnakke seg likevel så da er det bedre at vi begge vet. Det er så få ting han egentlig får bestemme i denne perioden at han skal få viljen sin. (men det er jo alltids lov å håpe på at ungen gjemmer bort utstyret sitt da :- )

Begge vi to ville vite det. Vi fikk vite i ca uke 33, å det var så befriende! Kunne pusse opp barnerommet, det ble såå bra:) Og vi kunne kjøpe masse søte/kule klær på salg. Og så har vi funnet navn vi begge liker.

Gleder oss veldig til prinsen vår kommer <3

Jeg ville vite det,sambo hadde ikke såååå lyst :P Men han sa at hvis jeg ønsker det,så er han såpass nysgjerrig at han også MÅ vite det :P På UL så vi en liten "utovertiss",så vi får en juni-prins :) Gleder oss veldig!

Synes det er greit å være klar på hva som kommer ut :P Ja,UL'n kan ta feil,men legen var ganske så sikker...skal tilbake på UL i uke 30,og håper å få det bekreftet enda en gang! Da blir det vel å handle inn litt babyklær,for de har vi ikke begynt med enda ;)

Så spennende at dere vil ha det som en hemmelighet. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt at det kunne vært gøy å vente til fødselen med å få se om det er gutt eller jente. Men med en gang vi fant ut at jeg var gravid sa mannen min at han ville vite det på ultralyden. Ettersom det ikke var veldig viktig for meg, og svangerskapet handler så mye om meg, syntes jeg han kunne få bestemme denne lille detaljen.

Annonse

jeg vil vite det og får vite det om ca 2 uker. MEN.. jeg vet det er jente. bare vet det!

jeg vill vite det pga jeg vill kjøpe klær og ting. ikke alt med en gang. jeg vill ta det litt og litt fra uke 13-14. litt klær leker og småting og litt mer. så blir det ikke så mye og kjøpe på en gang. jeg er så spent og synes det blir så morsomt å kjøpe klær osv.. lettere og vite når det gjelder navn, selv om jeg kan velge både et guttenav og jentenavn til baby kommer

• 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Synes det er urolig tøft gjort å vente til barnet er født før man får vite hvilket kjønn det er. Jeg som er den fødte nyskjerrigper, og den kommende far jeg bor sammen med er det nok allerede bestemt at vi skal vite kjønnet så fort som mulig. Også fordi at men kan planlegge litt mer fremover med innkjøpet :)

Vi ønsker å vite det, så har vi kan "fordele" de spennende tingene utover svangerskapet. Dessuten er det greit å vite i forhold til hva man skal handle til barnet.

Det blir spennende nok å se barnet når det kommer ut og om det friskt, da tror jeg ikke kjønn spiller så stor rolle, derfor synes jeg at jeg kan unne meg den gleden ved neste UL.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...