Gå til innhold

når fikk dere vite det??? håper på svar!

*lilleme*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk vite det på rutineultralyd i uke 19. Merket liv mye tidligere denne gangen (har datter på 2 år fra før). Magen ble raskere synlig i dette svangerskapet, trodde det var for at jeg veide mye mindre i utgangspunktet, men det tok jeg feil gitt;). Hvis man spør legen sin kan han henvise deg til tidligere ultralyd.

takk for svar... :o) er selv 2 barnsmor.. har fått skikkelig mage alt, og endel er anderledes i dette sv.skapet.. magen kan jo komme av min fantastiske matlyst:o) og sv.skap kan variere mye. men jeg har bare fått for meg at det kan være mer.. så må bare få sjekka det! fint å høre det er mulig..!

Jeg bare "visste" at det var 2 i magen nesten med en gang befruktningen skjedde :-)) Så jeg gikk på privat ul i uke 8-9. Ingen problem å se to der inne. Har hørt at folk har oppdaga 2 enda tidligere. Definitivt verdt pengene! Greit å ha ul-bilde i hendene da jeg måtte i uke 10 få legen til å skrive ut 20% sykemelding..

Jeg var mye mer sliten, trøtt, sulten og dobbelt av alt i forhold til hvordan jeg har vært i de 2 andre svangerskapene...

Lykke t, det er virkelig dobbelt glede også!

Fant det ut etter at de mente jeg hadde en SA, så var kontroll med innvendig UL 2 ganger, med 2 ukers mellomrom.

Første gangen var i uke 6, da viste det bare et foster - men to uker etterpå så de at det var to stykker, altså i uke åtte.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...