Gå til innhold

Vil ha en vogn med sving på framhjulene. Noen som kan anbefale en?

Anbefalte innlegg

Hadde Brio combi sist, grei vogn med god plass, men så tuuung og vanskelig å manøvrere.

Denne gangen vil jeg ha en vogn som jeg lettere kommer meg fram med i byen, men som helst også må være grei å trille på grusvei.

I tillegg er det kjekt om det er en kombivogn, eller mulighet for å kjøpe bag i tillegg, slik at jeg slipper å bytte den ut så raskt.

Jeg er ikke veldig bevandret i barnevogn-verdenen, så jeg setter stor pris på alle innspill!

Fortsetter under...

Da vil jeg anbefale deg teutonia spirit s3, det er en trehjuling som er stabil, lett å trille, lun, låsbart forhjul slik at det er lettere å trille i snø.

Jeg har ingen problemer med å komme frem i snø eller på grusveier, den er en drøm på kjøpesenter og ellers ei god turvogn på vanlige veier.

Jeg har softbag oppi sportsdelen, men man kan også kjøpe bag til å feste rett på understellet.

Vogna har også vendbar sportsdel, noe som er en fordel når man har softbag oppi, slik at man har babyen mot seg.

I linken ser du bilde av vogna som ren sportsvogn, du kan også se vogna med bare bag på lilleprinsen.no

http://www.lilleprinsen.no/product/454239/_Teutonia_Spirit_S3_08_m_h%E5ndbrems_-_sportsvogn.html

Hei!! ;-) Er helt enig i at teutonia spirit s3 er ei super bra vogn.. Har kjøpt den selv!!! Har også fått anbefalt den av andre som har vært fornøyd med den.. Selv jobber jeg i barnehage, og har litt kjennskaper til barnevogner.. Og vet hvor viktig det er å ha ei god vogn som er lett og manøvrere..Hjulet foran på vogna er også låsbart, slik at det ikke blir noe problemer å trille på vinterføre.. Du får alt av tilbehør til den.. Lykke til!! ;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...