Gå til innhold

Er alle unger på 10-11 mnd i full aktivitet hele tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så utrolig sliten... bare lurte på om det er helt normalt? ;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, jenta vår krabbet ikke før hun var ett år, så nei, de er ikke det ;.) Håper du får slappet av litt i helgen, at du har avlastning!

Skrevet

jenta vår er i alle fall slik..:) Hun er 11 mnd i dag. Men vi har heldigvis en på 3 år i tillegg, så de leker en del sammen, og dermed får jeg slappet av litt innimellom:)

Skrevet

Sånn er det her også.. Full fart hele tiden... Nå har hun begynt å slippe seg, og er nok ikke lenge før hun går så da blir det vel enda travlere... I tillegg får jeg ikke lov til å mate henne i det hele tatt, skal i en alder av 10 mnd kun spise selv! Blir ganske mye søl kan du si.. Litt sliten nå ja.. Er jo veldig morsom tid og da, men absolutt slitsomt..

Skrevet

Tror det er det som er mest vanlig ja:-)

Her begynte mini å gå i jula, men han har alltid vært en aktiv kar.

De andre på barselgruppa blir helt svett av å se på han, hehe...

Aktive og nysgjerrige barn får mye gratis, prøv å se på det på den måten:-)

Skrevet

Gutten min her er bare 9mnd, men reiste seg da han var 7mnd. Full aktivitet her hele dagen, går ikke uten stotte enda, men går fra møbel til møbel og holder seg i alt han kan. Skal ha tak i alt han ser og er veldig på å "snakke" hele tiden. Så her er det full fart og også jeg er litt sliten, men det er koselig også da. Ta godt vare på småbarnstiden og kos deg med den lille, du får aldri den tiden tilbake.

Klem

Skrevet

Full fart her også, ekstremt aktiv og klåfingret. Må passe på hele tiden. Merker jeg blir mer sliten også. Men er jo gøy og se han lærer nye ting hver dag. Pluss at han tuller litt på nettene, så har igrunn aldri vært så sliten som nå... Men sånn er det jo bare. Gøy er det allikevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...