Gå til innhold

Ny OTH-modell, når kommer den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste på Vogndilla at det er en ny og mindre OTH på gang. Noen som vet når den kommer til oslo-butikkene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette lurer jeg også på.. Mountain Buggy Swift tror jeg den heter....

Håper noen vet

Skrevet

Den heter Swift og hvis du går inn på www.mountainbuggy.com så får du se den. De selger den i USA nå så du kan jo bestille derfra. Men jeg lurer på hva som egentlig er forskjellen? Leser jo at den skal være lettere og smidigere men kan de ha samme lengden på ryggen ved å få den mindre da? Da vil den vel tippe bak når man legger ned ryggen hvis rammen er enda mindre enn nå. Det skal ikke så mye romstering til før den tipper. Men det gjelder jo alle lette traller da. Jeg synes det er en fantastisk vogn og ar kjempefornøyd men tror jeg ville følt det litt utryggt med å ha den enda lettere. Må jo holde godt fast i den når det blåser veldig for den er jo så lett. Blir spennende å høre hva folk synes når den kommer. Men tviler på at den kommer til Norge med det første for det tok laaang tid før 2008 modellen (den ekte med rødt på bremsene) kom. Bestillte min fra USA nesten et år før den kom hit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...