2 fine små Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Jeg vet bare om steder godt ute av byen og trenger rett som det er ny slange, hvor får man tak i dette i Oslo?
Isabella12 Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 De selger OTG på Fru Lyng i grensen samt babyshop i ullevålsveien.
heihåå Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Sportsbutikker selger slanger til hjul! Jeg skulle ha ny slange til min oth-vogn, og de var utsolgt for det på fru lyng/barnas hus, så de sendte meg til g-sport tror jeg det var...
2 fine små Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2009 Takk for svar. Det er nettopp det, babyutstyrbutikkene går så ofte tomt, at jeg ender opp med sportsbutikk, og der selger de sånne 10/11/12 " slanger, som er litt generelle, men som funker. Men så er det et at jeg har brukt noen sånne, og det er de som sprekker nå i kulden, kan umulig tenke meg at jeg har punktert 3 ganger siden nyttår. Har jo vært minus 10 osv da, og bor høyt oppe i kulden, så de tåler jo ikke alt, samt at jeg fyller godt opp i kurven, henger på ting og baby er 5 mnd, hehe, så jeg ber jo om litt bråk. Godt man skal bytte til sportsdelen snart. Vil bare nevne også at i sommer, da vi brukte sportsvogndelen på storesøster, så sprakk også slangen, den originale, da det var 35 grader. Så det så, disse slangene liker seg nok best mellom minus 5 og pluss 30 grader da får vi konkludere med. Mannen min er ute og handler slanger nå og jeg har bedt om 5 stk, takk, hehe.....utrolig irriterende når man ikke får gått tur!! God helg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå