Gå til innhold

Hvor i Oslo (sentrum) kjøper dere nye slanger til OTH Urban Jungle vognhjulene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet bare om steder godt ute av byen og trenger rett som det er ny slange, hvor får man tak i dette i Oslo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De selger OTG på Fru Lyng i grensen samt babyshop i ullevålsveien.

Skrevet

Sportsbutikker selger slanger til hjul! Jeg skulle ha ny slange til min oth-vogn, og de var utsolgt for det på fru lyng/barnas hus, så de sendte meg til g-sport tror jeg det var...

Skrevet

Takk for svar. Det er nettopp det, babyutstyrbutikkene går så ofte tomt, at jeg ender opp med sportsbutikk, og der selger de sånne 10/11/12 " slanger, som er litt generelle, men som funker. Men så er det et at jeg har brukt noen sånne, og det er de som sprekker nå i kulden, kan umulig tenke meg at jeg har punktert 3 ganger siden nyttår. Har jo vært minus 10 osv da, og bor høyt oppe i kulden, så de tåler jo ikke alt, samt at jeg fyller godt opp i kurven, henger på ting og baby er 5 mnd, hehe, så jeg ber jo om litt bråk. Godt man skal bytte til sportsdelen snart. Vil bare nevne også at i sommer, da vi brukte sportsvogndelen på storesøster, så sprakk også slangen, den originale, da det var 35 grader. Så det så, disse slangene liker seg nok best mellom minus 5 og pluss 30 grader da får vi konkludere med.

Mannen min er ute og handler slanger nå og jeg har bedt om 5 stk, takk, hehe.....utrolig irriterende når man ikke får gått tur!!

God helg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...