fostermor*stolt mamma* Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 henter medisinene i dag og begynner på nesespray på søndagen! så er vi i gang ja! men kjære all verden så dyrt da! hentet ut medisinene og det ble ti tusen allerede på første forsøk! er dette vanlig da??? Flere som begynner på nesespray søndag eller neste uke da?
litjpia77 og lillegull07 Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Hei! Ja, det er nok vanlig med ca ti tusen på ett forsøk. Dyre greier, ja, men absolutt verdet, kan man si;-) På mitt forøste forsøk(for 2,5 år siden) brukte jeg ti tusen, men nå under andre forsøk er jeg opp i femten tusen, da jeg har dobbel dose med Gonal-F. Men man er jo heldig å få refundert det som blir over 15.000 da. Blir spennende med spraystart på søndag! Da er du virkelig i gang. Lykke til! :-)
fostermor*stolt mamma* Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2009 Tusen takk!!1 jeg er så spent og har liksom ikke helt turt å glede meg noe siden vi fikk bare 40% sjanse på første forsøket og 80% på alle tre... men jeg tror om jeg tar det litt rolig nå så er sjansen for å lykkes større for jeg har ikke de store forhåpningene til å klare det nå synes egentlig det var greit å komme opp i så høy sum med en gang jeg... for et evnt. neste forsøk blir jo bare 5 tusen av egne penger og siste forsøket blir "gratis" Alt positivt man kommer på er jo bra:) så håper på uttak og innsetting i uke 7 og lykke i uke 10:D
Rose69 Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Jeg begynte m spray idag. Og ja; medisiner er dyrt! Kom til ca 13 000 sist forsøk (som var første søskenforsøk). Som ble avbrutt.Snakk om penger ut av vinduet :-( Men men.J ser frem til neste forsøk i Danmark. Hvor går dere? Offentlig?
frk bulle Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 Må bare si at jeg slår dere alle sammen når det gjelder utlegg til medisiner-er på tredje runde nå,på under et år,og denne gangen henta jeg ut medisiner for hele 25 400,-!!!! Har vist seg at det ikke er bare-bare å få gang på disse eggene nei..dosene med puregon blir høyere og høyere!! Men hva gjør man vel ikke for å komme i havn..!?! Skal på ultralyd neste fredag,den 16,så da får vi håpe jeg har klart å få fram LITT flere egg..Har hatt 3 og 4 egg på de to forrige forsøkene..
litjpia77 og lillegull07 Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 Jeez!!!Har du (frk bulle) brukt medisiner for 25400 på ett forsøk?! Hvor store doser har du gått på? Det hørtes jo helt vilt ut. Jeg skal på UL på onsdag 14.1. Var på ul nå sist torsdag, men det var ingen eggposer å se. Skuffende. Har høy FSH som de ikke tok i betrakting da de satte meg på dosen i første omgang. (Slurv fra St. Olav... Grr.) Lykke til med UL da!:-)
fostermor*stolt mamma* Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2009 Rose: vi går privat på Hausken , da vi ble avvist fra Riksen for jeg hadde for høy BMI til å få hjelp. De er helt fantastiske der oppe og jeg anbefaler dem på det varmeste! Nydelige engler som jobber der oppe!!! skjønner jeg nå bare kan glede meg til utgiftene til medisiner ja...... dååån.... jeg skal begynne på Synarel nesespray imorgen og så denne velkjente pennen med hormoner senere... og om det ikke funker nå så øker de vel dosen... og til tusen kroner nesesprayen bør denna ungen være meget forsiktig med å be om ukelønn når den blir større *haha* vi måtte ta opp lån nå på forsøk og medisiner, og jeg aner da virkelig ikke hvordan vi skal gjøre det om vi må opp i 20 tusen i utlegg før man får tilbake pengene fra NAV.... Hvordan har dere andre gjort det med pengene? folk flest har vel ikke hundrede tusner liggende til medisiner og prøverør forsøk....... det har i allefall ikke jeg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå