Dr Mcstuffins Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Visste ikke at de var så tidlig lei av å være liten... Han kan ikke ligge på fanget mitt mer uten å prøve å sette seg opp. Han vil helst bare sitte eller stå eller kanskje ut å gå!! Men han har jo ikke rompe eller rygg til noen av delene. Å ikke vil han ha puppen som kos mer. Puppen er til mat og ikke no annet så med en gang han er ferdig skal han opp i sittende stilling. Hvis jeg kunne gitt han et tips ville det vært: Ta det med ro, slapp av. Du blir fort nok stor.
*Lissi* Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Hehe! Slik er snuppa mi også:-) Opp å se hele tiden. Krise om hun må ligge. Tror hun gleder seg til å komme seg rundt selv. Vi har nesten like gammle babyer ser jeg. Snuppa mi er født den 20.09.
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Sånn har jenta mi alltid vært, fra hun ble litt mer våken. Kunne ikke ha henne i bæresjal for da så hun ingenting. Kan ikke bruke ergosele nå (5 mnd) for hun ser ikke hva jeg holer på med. Så ufattelig nysgjerrig. Ikke kose eller noen ting. Sønnen min var også sånn, men det snudde da han var rundt 9-10 mnd. Da ble han DEN kosegrisen, så håper det samme skjer med frøken fryd : )
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 hehe, dette kjenner vi oss igjen i her i heimen også Snuppa er riktignok ikke fullt tre mnd enda, men har vært sånn i et par uker allerede! Blir tre mnd på tirsd.. Hater å ligge nede på armen, vil opp på skulderen og titte.. Vil helst sitte oppreist på fanget, og ELSKER å stå og "gå"- hyler av glede m en gang vi reiser henne opp! Så er nok en utålmodig liten sjel, som snart vil opp og gå
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 Samme her, og hun har enda en drøy uke igjen før hun fyller 3 mnd. Skal opp på skulderen, eller opp og sitte. Hun har også holdt på med å dra seg opp etter armene når hun ligger på rygg i fanget mitt, begynte med dette for et par uker siden. Fysioterapauten sier hun ikke skal få lov, men jenta drar seg jo opp selv jo... Ligge er kjedelig med mindre hun har noe spennende dinglende over seg. P uppen er litt kos på kveldstid, da sovner hun noen minutter innimellom all spisinga, så den matinga tar litt tid. Burde sikkert ikke la henne få lov, men hun spiser absolutt best da. Om jeg tar henne opp for å vekke henne blir det bare hyl og skrik også spiser hun ikke ordentlig etterpå. Må si jeg syns det er litt kos også, ha en liten stund der hun vil være baby og kose seg Men så er det jo stas at hun vil utvikle seg og følge med også da. Lille, store, sterke, gode jenta vår <3
AO3 Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 Hehe, jeg kjenner til det der... Gutten min på tre måneder skal helst *sitte* i fanget og kikke ut på verden, som en stor-baby! Ikke noen liten-baby lenger dette, nei. Men vi får vel være glade for at de er friske, utvikler seg og er nysgjerrige på verden!
Hermione_77 Skrevet 9. januar 2009 #7 Skrevet 9. januar 2009 Litt moro å lese hvor forskjellig man kan ha det. Jeg begynner faktisk å glede meg til at min lille godgutt ikke er så baby lenger jeg. Men nå skal det sies at han ble født 6 uker for tidlig, og disse 6 ukene utgjør nok mer enn jeg ville trodd på forhånd. Han er 5 måneder nå da, og nå begynner han å bli litt mer som deres på 3 måneder er, men føler fremdeles at jeg har en baby ja.
Lille skatt og lillesøster Skrevet 9. januar 2009 #8 Skrevet 9. januar 2009 Var som jeg skulle sagt det selv! Han vil ikke ligge og stever fælt med å komme opp i sittende. Når han ligger på leketeppet prøver han hele tiden å snu seg, men klarer det ikke og blir skikkelig sint! Bruker 5 min på hver pupp og vil ikke ligge et sekund lenger enn han må på dagtid. Den eneste kosen vi har er på kveldstid, nattammingen og når vi kikker i speilet eller ut av vinduet. Men det er kjempegøy å se utviklingen. Blir så stolt hver gang han klarer noe for første gang )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå