Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Har vært og fått resept på p-pillen Synfase i dag og lurer derfor på om noen har noen erfaringer? Har ei jente på 14 mnd og vil vente noen mnd til før vi setter i gang med nestemann;) Har brukt kondom til nå og det har det IKKE blitt mye sex ut av!! Blir helt kvalm bare jeg ser kondomet og kjenner den motbydelige gummilukta.....fysj;) Om det er noen som har brukt det: hvor lang tid gikk det før du slutta til du ble gravid?? Vet det er veldig individuelt men...
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Har brukt synfase i nesten 10 år og aldri hatt noen problemer med de. Slutta i juni og ble gravid i august (ingen mens i mellomtiden) Denne spiren ble unnfanget "på pillen", men jeg hadde slurva en del den mnd..
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Hadde en mens etter pilleslutt ( da prøvde vi ikke å lage barn), og ble gravid måneden etter.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Det tok 6 pp fra jeg sluttet på pillen til spiren satt Spiren er per i dag snart 18 mnd Men første gangen (endte i SA) ble jeg gravid på pillen, etter å ha slurvet litt...
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 Da jeg sluttet med synfase, så fikk jeg ikke mensen igjen for spiren satt med en gang. Nå er gullet 17 mnd, og jeg har akkurat sluttet på synfase igjen, så får vi se hvor lang tid det tar før nestemann tar plass i magen min!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå