LilleVildeogMamma Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Treffer babyen deres mange personer iløpet av en dag? Vi er mye for oss selv bare jeg, babyen og pappa.. Nå har vi ikke truffet andre folk siden tirsdag... I helga var vi bare for oss selv også.. Jeg er så trøtt om dagene og kommer meg liksom ikke ut. Lille ser ut til å ha det bra med bare oss 2 som "underholdere", men jeg er redd han ikke vil utvikle seg normalt når vi har så lite omgang med andre. Idag skal jeg på venninnebesøk og han blir med så d blir jo greit. Vi bor langt unna familie så treffer kanskje bare de en gang i mnd. Er jo ute på butikken og sånn og tar han med men det blir jo ikke det samme. Hvor mange ganger har dere besøk/er på besøk i uka? Vi treffer andre ca. 2-3 ganger iløpet av en uke.. Er det lite??
mai mammaen til to Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 hvor gammel er han da? jeg tror nok uansett at han har det hetl fint med bare dere.. men jeg ser at mini på 8 mnd trenger å være med andre enn bare oss. for han er så sinnsykt mamma dalt... men han ser jo noen hver dag da.. for vi er i barnehagen og henter og leverer søsteren hver dag. i tillegg ser han tanten og mormoren flere ganger i uken... så har han jo søsteren og mammaen og pappaen hjemme... men tror nok det går helt greit altså. ingenting å bekymre seg for. når han blir 1-2 år bør han iallefall få jevnlig kontakt med andre barn
Frøken Freken Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Det står jo i bøkene at det først er ved 6måneders alder at barn setter pris på andre barn. Vi er også mye bare oss, men tror det er mer jeg enn hun som savner mer sosialt liv:) Ebneste jeg merker er at hun mistrives hos søstera mi, som har tre små under 5 år - der er det mye tjo og hei, hyling og skriking. Trives forøvrig ikke så godt der jeg heller da. Men vil gjerne hjelpe ungen til å bli litt robust før hun skal i barnehagen til høsten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå