Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Jeg har pratet med mannen min om dette, og han kunne fortelle at svigerfar gjorde slik med han ogsaa naar han var liten... Og at faren er veldig kontaktsoekende som person, som ikke mener noe ondt med dette. Det stemmer at svigerfar er glad i kroppskontakt. Han kan ofte legge handa si paa skuldra mi, rundt midjen, eller bare gi meg en klem. Dette gjoer han med alle,ogsaa soennen sin, og jeg vet svigermor reagerte for noen aar siden, fordi enkelte kan foele det ubehagelig, og hun oensket ikke at han skulle utsette folk for ubehag.... Men han fortsetter jo... Jeg foeler ogsaa ubehag ved dette, men det var jo ikke det jeg skulle snakke om. Mannen min er hvertfall enig i at dette maa taes opp med han, og det skal han gjoere! Jeg vet ikke om det er saa lurt aa ta det opp med datteren min, men jeg kan heller bare ta en prat med henne saann generelt og kroppen, om selvrespekt, det aa si nei naar noen traakker over intimsonen (vi har jo alle vaare intimsoner) osv. Tusen takk damer, for alle tilbakemeldingene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå