brooklyn Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Er så vittig! Han skal ikke begynne før i august da han er 14 mnd, men nå når vi har fått fikset pappaen sin bil og mor kan kjøre storebror i barnehagen, så tar vi oss god tid:) Vi kommer inn dit og ansiktet hans sprekker opp i et stor smil. Han sitter litt ved bordet mens storebror spiser, ser på de andre ungene, smiler og ler, leker litt med en bensinstasjon (!), tygger litt på hånden, og grukoser seg. Når vi henter storebror senere, er det på samme måte. Da "leker" han litt med storebror, og ser seg storøyd rundt. Ja, jeg vet, det er jo ikke barnehagetilvenningbarnehagetilvenning, men jeg synes det er godt og greit at han blir litt kjent når vi kommer inn der. Det er jo bare 7 mnd til han skal begynne:) Må være tidenes lengste tilvenningsperiode..
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Hehe, så søtt. Jenta mi driver med "tilvenning" hun også, og er bare 5 mnd. Forhåpentligvis får hun plass i samme bhg som storebror til høsten, da flytter han fra småbarnsavd. til stor avd. så hun vil jo da begynne på den avd. han går på nå. Det ville vært perfekt for hun vil jo i løpet av året bli kjent med alle barna og halvparten blir jo igjen til høsten også. Hun gliser stort når alle barna flokker seg rundt henne og duller med henne, dessverre har det gjort at hun er ofte syk da....hehe. Da er hun forhåpentligvis herdet til høsten : )
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Vi er i åpen barnehage en dag i uka. Frøkna storkoser seg hun også sammen med de andre barna. Hun er nesten ikke borte hos meg en eneste gang den tiden vi er der (utenom under sangstunden eller mattid)!! Vi har vært der siden hun er 6 mnd, nå 9 mnd. Det er en kjempefin tilvenning til de en dag selv skal være i barnehagen uten mor eller far tilstede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå