Gå til innhold

går det mot slutten av ammingen når gutten min (5,5mnd) bare vrir seg vekk og skal se på alt annet rundt når han egentlig skal ha mat??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang han skal ha melk så suger han 2-3 ganger og så vrenger han seg rundt og ligger som den bananen og skal få med seg alt som skjer rundt.

så er det 2-3 nye sugetak og så på an igjen.

er dette slutten.? Kan jo ikke holde på sånn som dette. Tar jo evigheter.

han får grøt til lunsj og kvelds. Ammer han utenom og kanskje en flaske mme utenom i ny og ne.

men dette med at han vrir seg vekk.....nysgjerrig liten gutt jeg har!! regner med andre og har sånne....:) Hva gjør dere?

Jeg har prøvd å sitte på soverommet hvor det er mørkt men han venner seg jo til mørket og ser mer og mer.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg ammet min første, ble det også slik. Og når hun var 7 mnd gav jeg opp. Da fikk hun i tillegg tenner, og det var ikke noe godt hvis puppen "hang igjen" i munnen hennes når hun skulle snu seg for å få med seg ALT!

Lykke til!

Skrevet

Vi hadde det også sånn, så jeg måtte gå vekk og legge meg på soverommet og liggeamme. Etter noen uker med å snu seg konstant ble det mindre og mindre av det. Jeg må fremdeles liggeamme, stort sett, hvis vi er hjemme da. Men hun storgliser hver gang puppen kommer fram og griper gladelig tak med både hender og lepper når jeg legger meg ned. :)

Det blir bare sånn at de er mer opptatt av verden rundt, kan ikke regne med at det går så lett som det gjorde de første mnd. Kan ikke amme på cafe lenger for å si det sånn.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...