Gå til innhold

SE HER!! APRIL/MAI/JUNImammaer Akershus/Ski/Oppegård

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Tenkte prøve lage treff for april/mai/juni-mammaer i

Akershus/Ski/Oppegård på Kolbotntorget (kommet stor kafe på den nye delen..?) eller Skisenteret/Egon ski (er det Egon i Ski..?husket plutselig ikke :P ).

Har forslag til to forskjellige datoer, så kan vi ta den som flest kan? Håper mange vil! Dette er sjansen til å være med på "første treffet" hvor ingen har møttes før!! =D

Torsdag 15.januar ELLER Onsdag 21.januar

Fortsetter under...

Ja det ligger en Egon restaurant i Ski, og det er kort vei fra togstasjon og busser. Bra tiltak!! Høres morsomt ut å treffe andre gravide. Begge dager og steder funker for meg, og jeg tror jeg kommer... Har termin 1. juli, men satser på å være velkommen likevel:)

Hei dere!

Det er flere interesserte inne på 2.tri også =)

Tenkte vi kunne ta kveld/dag ettersom når flest kan? jeg kan begge deler, men helst dag da jeg er 100% sykemeldt ;)

Egon ski høres jo bra ut da!

Annonse

Så hyggelig at så mange vil være med! =))

da sier vi 21.jan klokken 18.00 siden jeg renger med at flest kan på kvelden.. :D

Om andre vil være med så skriv dere ned her så vet vi ca hvor mange som kommer - så kan vi holde av plasser om vi blir en del :D

Annonse

Jeg fikk desverre ikke vært med på treffet igår allikevel. Hadde magesmerter/kramper i flere timer, en tur på legevakta, med beskjed om at det sikkert gikk over og jeg fikk ta det med ro hjemme. Bedre idag da, så håper det ikke er noe galt..

Håper dere var mange og hadde det koselig, blir med neste gang forhåpentligvis:)

maren84 -. jo det er sikkert slik det slkrives, aner ikke =D Og takk for hyggelig treff!

Lillemor81 - Så dumt at du ble dårlig! Bra du er bedre! Tarmene ligger jo most og dytta bort så det skal mye mindre til for vonde magesmerter..håper det bare var det. Vi satet ny dato, håper du kan! Legger det inn nå =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...