Gå til innhold

SE HER!! APRIL/MAI/JUNImammaer Akershus/Ski/Oppegård

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Tenkte prøve lage treff for april/mai/juni-mammaer i

Akershus/Ski/Oppegård på Kolbotntorget (kommet stor kafe på den nye delen..?) eller Skisenteret/Egon ski (er det Egon i Ski..?husket plutselig ikke :P ).

Har forslag til to forskjellige datoer, så kan vi ta den som flest kan? Håper mange vil! Dette er sjansen til å være med på "første treffet" hvor ingen har møttes før!! =D

Torsdag 15.januar ELLER Onsdag 21.januar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det ligger en Egon restaurant i Ski, og det er kort vei fra togstasjon og busser. Bra tiltak!! Høres morsomt ut å treffe andre gravide. Begge dager og steder funker for meg, og jeg tror jeg kommer... Har termin 1. juli, men satser på å være velkommen likevel:)

Skrevet

jeg vil gjerne være med. Er det på kveldstid eller dagtid disse dagene?

Skrevet

Hei dere!

Det er flere interesserte inne på 2.tri også =)

Tenkte vi kunne ta kveld/dag ettersom når flest kan? jeg kan begge deler, men helst dag da jeg er 100% sykemeldt ;)

Egon ski høres jo bra ut da!

Skrevet

melder meg inn jeg også!! =) Er fra Ås og har termin 2.april jeg da, men håper jeg ikke er for "langt på vei" til å bli med? :P

Passer begge dagene her, men jobber på dagtid..

Skrevet

Hei

Så flott... har veldig lyst å være med.. Har termin midten av juni :)

Best med onsdag 21 for meg...

Skrevet

Jeg vil gjerne være med. Egons i Ski høres bra ut. Jeg kan 15 januar på kvelden eller 21 januar dag/kveld.

Skrevet

Så hyggelig at så mange vil være med! =))

da sier vi 21.jan klokken 18.00 siden jeg renger med at flest kan på kvelden.. :D

Om andre vil være med så skriv dere ned her så vet vi ca hvor mange som kommer - så kan vi holde av plasser om vi blir en del :D

Skrevet

Blir med :-) Termin 20 juni

Skrevet

Skal se hva jeg får til ang. å bli med:) Kan gi nærmere beskjed til uken.

Skrevet

Æsj. må på et møte, så jeg kan ikke likevel. Men dere får riktig kose dere!

Skrevet

Vi er 8stk tror jeg! Så bra!! Tror ikke vi trenger booke bord når vi er under 10....? Vi ser vel lett hvor vi sitter - en gjeng m mager liksom ;)

Skrevet

blir ikke med denne ganger fordi jeg har influense. Kommer gjerne en annen gang

Skrevet

Så bra, høres veldig koselig ut. Men skulle kanskje bukket bord likevell, så er det lettere for alle å vite hvor en skal sette seg når man kommer?

Skrevet

Så dumt Jeppe, du må komme neste gang da :)

Jaja Maren, da skal jeg buukke ;P booker på "sommer" bord for....litt ekstra tilfelle noen bestemmer seg i siste liten :)

Skrevet

Hva? Er det ikke slik det skrives? Tihi;) Supert Beadybabe.

Skrevet

Jeg fikk desverre ikke vært med på treffet igår allikevel. Hadde magesmerter/kramper i flere timer, en tur på legevakta, med beskjed om at det sikkert gikk over og jeg fikk ta det med ro hjemme. Bedre idag da, så håper det ikke er noe galt..

Håper dere var mange og hadde det koselig, blir med neste gang forhåpentligvis:)

Skrevet

maren84 -. jo det er sikkert slik det slkrives, aner ikke =D Og takk for hyggelig treff!

Lillemor81 - Så dumt at du ble dårlig! Bra du er bedre! Tarmene ligger jo most og dytta bort så det skal mye mindre til for vonde magesmerter..håper det bare var det. Vi satet ny dato, håper du kan! Legger det inn nå =)

Skrevet

Hva het kafeen vi avtalte møte på neste gang..? Var det på toppen i den nye delen...?

=D

Skrevet

Det ble ikke anledning for meg å bli med denne gangen. Satser på å få det til neste gang, i februar :)

Skrevet

Jeg gleder meg allerede til neste treff... Det var kjempehyggelig sist og håper at det kommer flere denne gangen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...