Venezia 1 Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Har diverse fat, brødbakemaskin, peis og møbler med detaljer i børstet stål, men har ikke funnet noen god måte å få disse pene på. Noen som har et godt tips?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 I motsetning til hva som er "lov" bruker jeg stålull både på kjøleskap, komfyr og oppvaskmaskin. Og tørker med microfiberklut. Mannen bruker alltid spesialmidler og bruker dobbelt så lang tid som meg.
~sjiraff~ Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Før ville jeg sagt microfiber med vann (nesten tørr). Men nå har jeg en vinduner spray. Fått av en kompis, brukes visst på storkjøkken. Litt spray, tørke over med papir eller ren klut og voila, skinnende rent.
ana baroma Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 På nor engros butikker tror jeg de har et glansemiddel for børsta stål. Brukes på storkjøkken, men private kan også handle der:)
Venezia 1 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2009 Ehm...hva heter engros butikkene da? Smart Club?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. januar 2009 #7 Skrevet 9. januar 2009 Nei, Nor Engros (butikkens navn) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå