Makko med to små gutter Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Sikter til vognpose testen... Noen som faktisk har opplevd dette? -Jeg har to poser (riktignok ikke nye), men begge har trekk som er litt store, og ja de har blitt vasket en haug av ganger. Skal være enig at posen er stor (men tyngden spiller ingen rolle), i bagen ble den litt i største laget, men i sportsvogna er den jo genial :-) -Må bare si det var rart at det kun var 1 ullpose i testen. For meg som dun-allergiker er det ikke noe alternativ å legge mini i dunpose...
temine Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Jeg har en 3 år gammel voksipose, altså ikke de nye mer moderne. Den er ikke vanntett, men nå er ikke det noe jeg ser etter i en pose...har jo trekk over vogna når det regner. Har vaska trekket ca 6 ganger tror jeg, og det er like fint!! Ja, posen er litt stor, men vi har ei rommelig bagvogn så det er ikke noe problem. De snakka jo om at den var tung, men så ille er det da ikke. Bærer ikke posen så mye rundt, og ett kilo fra eller til gjør ikke meg noe.Deilig med ullpose, slipper å bekymre meg for at hele posen skal antennes i løpet av ett sekund osv...
nr2-imagen:) Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Jeg har ny voksi pose og har vasket trekket. Var ingen problem å få inn dynen. Jeg er veldi fornøyd med den! Enig at den er litt stor til bagen... så gleder meg til å begynne med sportsvogna. Genial med hull for selen!
AO3 Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Jeg reagerte også på dette i testen... Jeg har ikke rukket å vaske posen min, den er helt ny, men jeg tenker at det er jo SÅ mange som har voksipose - så hvis dette var et utbredt problem, hadde vi vel helt sikkert hørt om det?? Kanskje de vasket posen på seksti grader.
Gjest amandine Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 Har vasket på både 60 og varmere, pose kjøpt i 2002 til første barn, går nå runde nr tre og har blitt vasket mye! Like fin og kjempefornøyd!
Lille-My,75 Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 Vi kjøpte ny pose i sommer. Trekket på den har krympet i vask. Skikkelig styr å få dyna på plass inni etterpå...
AO3 Skrevet 9. januar 2009 #7 Skrevet 9. januar 2009 Oj, kan den virkelig vaskes på seksti grader?? Jeg tenkte det var førti grader jeg, det er jo ull... Men har som sagt ikke vasket min pose enda, så jeg har ikke sjekket vaskeanvisningene.
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #8 Skrevet 9. januar 2009 meg80: trekket er i bommull. Jeg er også helt uenig i at VOKSI fortjener en nest siste plass. I tillegg til de tekniske testene, burde de hatt en spørreundersøkelse av barnehageansatte og foreldre som kjenner til de forskjellige posenes fordeler og ulemper. For det er vel svært få som ikke er fornøyd med voksien??
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #9 Skrevet 9. januar 2009 Men hva er egentlig vaskeanvisningene til VOKSI posen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå