Gå til innhold

Jeg mister jo helt matlysten, jeg..


MissAntrop

Anbefalte innlegg

Min femte dag på ketolyse og jeg klarer nesten ikke å spise. Ingen mat smaker godt, spiser jeg blir jeg kvalm. Hva kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville nok gitt det mer tid og håpet at jeg vente meg til det etter et par uker. Det er jo tross alt mye innkjøp og forberedelser før man starter på dette?

Ellers er det ikke noe nederelag å bytte kur om det ene ikke funker for akkurat deg, så lenge du ikke gir opp før du er skikkelig i gang. De fleste har så god effekt av det at du sikkert snart blir kjempemotivert til å fortsette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville gitt det en uke til og sett om det bedrer seg. har desverre ingen tips mot kvalmen, men jeg håper den gir seg og at du greier å spise litt iallefall.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dagen min og.

Jeg sliter og med å få i meg maten.

Kvalm ja.

 

Men har gått ned 2,5 kg,så jeg holder ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også små kvalm nå første uka men har gått over nå.

Jeg blir kvalm når jeg spiser egg, sikkert fordi jeg er så dritt lei egg.

Så prøver heller spise mere agurk, tomat, paprika o.l det hjelper på kvalmen hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Spis mindre porsjoner. En god, blandet salat med skinke eller kyllingbryst til lunsj, fisk til middag med kokte grønnsaker. litt ost med paprika og stilkselleri til kvelds.

Håper kvalmen gri seg, noen opplever dette en uke til to, men for de fleste gir det seg når kroppen har blit vant til dietten.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dessuten vil jeg anbefalle å ta seg en farris eller bris med smak . det er noe med å få en litt friskere smak i munnen og ikke ha den ekle metallsmaken fra ketose. eller vann med sitron feks.

 

noen på lavkarbo.no sa det kjentes ut som å ha en 5kroning bakerst på tungen hele dagen. det er jeg jaggu enig i.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...