*surrehue* Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 HVa gjør dre når barnet ikke spiser frokost. Min jente vil sjeldent ha noe å spise om morgenen. Kan ikke tvinge mat i henne heller. Drikker en liten Biola og det er det. Huffameien. Da går hun på tomgang fram til lunsj. Har aldri hørt en klage, aldri ber hun om mat før det. Men dette med frokost er jo så viktig. Hva gjør dere?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Vi pleier som regel ikke å gi frokost hvis han våkner før kl. 08.30 - han er slik at han må ha noen timer på seg før han vil spise. Og dem spiser lunsj i barnehagen 10-10.30. Men våkner han rundt 7-7.30 så prøver jeg å gi mat, pleier som regel ikke spise. Men gir nå en flaske melk for det vil han plutselig ha - da vet jeg han har fått i seg noe. Jeg er slik at jeg må ha mat ikke lenge etter jeg har våknet - pappaen må vente flere timer før han orker noe. Så hvis jeg spiser så lager jeg litt ekstra slik at jeg kan dele med meg -han er alltid interessert i noen biter når jeg spiser på noe. Da får jeg i ham litt frokost ;op
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå