M by M Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Gutten min er 5,5 mnd og 8,5 kg. Vi sluttet å amme i midten av desember og begynte med tilvenning av grøt nesten samtidig. Til nå har han bare fått grøt til lunsj først også økte vi til kvelden også. I dag prøvde jeg å gi han til frokost i tillegg og den gikk ned på høykant. Men vil ikke gi han for mye mat heller. Han får til sammen 5 flasker på 200 ml mme i døgnet. En midt på natta. Grøt til lunsj og kvelds sammen med litt fruktmos eller sviskemos.
Hikken Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Hun spiser 145 ml MME til frokost, og det samme til "lunsj". Så får hun et halv glass sviskemos, en porsjon grøt, har akkurat begynt med grønnsaksmos (laget av potet, gulrøtter og MME) til middag, og så 180 ml MME før hun legger seg for kvelden :-)
Hikken Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Hun veide foresten 6840 g og var 64 lang på 5 mndkontrollen :-)
Nattinatta Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 her er lillegutt 9 kg og 68 cm. han får 160 ml mme til frokost. 1 posjon grøt til lunsj 160 ml mme til middag 1 posjon grøt til kveld + 100 ml mme. 160 ml en gang i løpet av natten. den siste mnd har han våknet og fått 60 ml mme i tillegg (men ikke samtidig) på natten. jeg klarer da ikke roe han ned uten flasken... what to do???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå