Gå til innhold

Begynner å spraye i uke 5/6 noen andre ? :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynt å spotte litt, så da kan jeg mest sannsynlig starte å spraye i uke 5/6 :o)

om alt forløper seg som sist blir det uttak ca i uke 9-10!

Dette blir mitt 3 forsøk + ett avbrutt, og denne gangen må jo være gangen at alt skal gå bra :P?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei lillebie:-)))

Hvordan føler du deg nå? Veldig godt å se at du snart er igang igjen. Tenker på deg og håper det er deres tur nå:-))))

Stooor lykke til klem til dere begge to:-)))))))

Skrevet

JA, dette er gangen det skal lykkes !!!!

Heia heia heia.

Du er tøff lillebie, stå på -så skal du se det går vegen denne gang:-)

Stor stor klem

Skrevet

Så bra at du er i gang igjen! Jeg er på dag 20 på mandag og skal til blakstad da. Håper alt er ok og at jeg få zoladex'en da. Glad for å slippe spray. Håper så inderlig å komme til innsetting denne gangen, at det ikke blir avbrutt denne gangen og. Nå skal vi få det til!

Skrevet

Hei lillebie;)

Jeg har fulgt litt med på deg her inne....NÅ synes jeg du fortjener å lykkes:):) :)

Hvis syklusen er som den skal, skal jeg ha uttak/innsetting uke 10. Så da blir det spraystart uke 5/6. Venter mens til uka, og da her jeg fått beskjed å ringe Riksen, så de da sender meg reseptene. Dette er mitt 1.forsøk, og jeg må si jeg er veldig spent, men vi gleder oss til å komme i gang!!!:) Vi har vært prøvere siden mai-06. (har en datter på 8 år, som vi fikk på den naturlige måten). Men har lenge hatt et enormt ønske om å kunne gi henne søsken. Så nå har vi et håp om å lykkes med IVF...Det er i hvertfall utrolig godt å kunne overlate ansvaret til legene på en måte. Vi har , som alle dere andre her inne, hatt mye nedturer, skuffelser, tårer og fortvilelse...noe som tærer på psyken og humøret, Men nå er vi ved godt mot:):)

God helg, lillebie:):)

Skrevet

Med meg er alt bare bra. alle er gravide rundt med, og føler nå at noen fra oven burde styre sjebnen og gi oss et lite barn denne gangen hehe :o) Jeg håper bare at alt går som det skal denne gangen, med medisinering og at det blir uttak og innsetting! Har avtalt med Lindenberg på Nordica at jeg skal ringe han å ta en samtale om assisted hatching, så får vi høre hva han sier! Skulle bare ønske jeg var litt lettere å stimulere...har bare fått 3 egg pr runde, så kan ikke forvente mer. Men trenger bare ett gullegg jeg så :o)

Cathy jeg skal krysse fingrene for deg, denne gangen blir det innsetting på deg :o) hold meg oppdatert!

Pysekatten og Gitte, kos dere masse med magene og nyt å være gravide :o) før dere vet ord av det så ligger dere på fødedtua med babyene i armene deres :o)

Snuppis, så gøy at vi blir likt i løypa da! får håpe at det klaffer på deres første IVF, er ikke akkurat gøy med prøverør, men veldig deilig når man er i gang, og vet at det kan resultere i en baby!:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...