Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei,

Forrige dagen skrev jeg et innlegg der jeg lurte på hvordan de som får til metoden på sovecoach.dk gikk fram. Der fikk jeg tips om å skrive ned tidspunkter for mating og soving etc. Er nå på 5. dagen med notering, og VI SER ALLEREDE RESULTATER!!!

Før vi begynte med metoden: Legging samtidig med oss i 23-24 tiden med MYE skriking og mating kontinuerlig fra kl 2000.. PHU!

Deretter skrev vi ned tidspunkter, og jammen var det ikke en slags rytme vi ikke hadde lagt merke til før.....

Første dag: Litt skriking fordi vi tolket sult som overtrøtt, men da vi forsto at han var sulten gikk det veldig greit!

Andre dag: sovnet kl 21.38 uten skriking. Sov i egen seng for første gang og jeg og pappen fikk egentid for første gang på 2 mnd!!

Tredje dag: sovnet 21.25 uten skriking!! Andre natt alene i egen seng, og mer egentid for mammen og pappen!!!

om natta våkner han ca 2 ganger for mat.

HURRA! Dette går veien!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg bruker denne metode nsom "mal", men får det ikke helt til å fungere etter oppskriften... Lillemann sover ikke mer enn 45 min mellom måltidene, så vi kommer mer og mer skeivt utover ettermiddagen. Til slutt sovner han rett etter han har fått mat, for da har han vært våken i 2 timer. På denne måten blir d mye suring på kvelden, men... Bank i bordet... Vi legger han nå rundt 21.30-22 i forhold til 23-01 tidligere. Bortsett fra en million smokk-puttinger og litt mat i 23 tiden, går det bare flott. I natt var han oppe kl 3 og fikk mat, og sov videre til 8.30 :D Så det fungerer på et vis, og er MYE bedre enn før... Men om noen har tips til hvordan jeg skal få det til enda bedre, tar jeg impt med takk... :o)

Skrevet

Vi følger ikke metoden slavisk vi heller, men har liksom fått en mye bedre rytme på søvn og våkentid. Tidligere kunne han nemlig være våken fra 1700 til 0100 fordi vi misstolka tretthet som sult. jeg kan dytte på den forrige tråden min, for der var det endel som svarte og som kom med litt tips:)

Skrevet

Så bra at det går bedre for dere og at dere får litt voksentid sammen. Husker så godt hvor utrolig deilig det var!

Fortsett å holde øye med klokken. Jeg gjør det sånn: husker når han våkner, gir han mat og legger han etter halvannen til to timer. Når han våkner igjen nullstiller jeg liksom og begynner på nytt.

Skrevet

hehe, det var jo mye enklere enn sånn som jeg gjør.. til nå har jeg jo skrevet ned både våkentid og sovetid, men nå når vi har funnet rutinene hørtes det lurt ut å gjøre det på den måten:)

Skrevet

Høtes mye lurere ut å gjøre det slik, ja... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...