superkåno Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Venter nr 3 og skal ha ny bil, ønsker en grei 7-seter i stedet for å skvise 3 bilseter inn i en 5-seter, siden vi må ha ny bil nå likevel.
Zitro Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Opel Vivaro. Ikke den tøffeste og kuleste bilen i gata, men praktisk - DET er den!
superkåno Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2009 hehe, den har mannen min som firmabil (3seter)!! Men kunne tenkt meg en som ikke var så høy. Ønsker en bil jeg kan parkere i parkeringshus med...... Noen som har flere forslag?
*Lissi* Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Vi har dodge journey. Veldig fornøyd med den.
Joikaboll@ Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 Transporter lang type. Kjøp varebil og sett inn seter selv. Vi gjorde det. 7 enkeltseter. Plass til å trille både tvillingvogn og kombivogn rett inn ved siden av hverandre. Akkurat nå har jeg en søskenvogn, kombovogn og Qyinny vogn i bilen Kommer også inn i parkeringshus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå