Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Ingen av delene, gir Biovit istedet. Er sikkert ikke all verdens forskjell, har ikke lest bakpå flaska til de du nevner, men ble anbefalt biovit av helsesøster, så da kjøpte vi bare det.
noLadyjustME Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Her tar både jeg og mini sanasol..han elsker det, det gode med det sunne,hehe
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Multibarn kan gis fra fødselen, Sanasol er fra en viss alder tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 Sanasol har jo vist seg å være bare tull.
MathildeC Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 Vi gir ingenting, bare vanlig kosthold. Men er så heldig at jenta vår spiser "alt", så hun får jo forhåpentligvis i seg det hun trenger.
treerbanden Skrevet 10. januar 2009 #8 Skrevet 10. januar 2009 Her i huset får alle 3 ungene tran!!! det e det beste!! Det har de fått fra de var 5 uker gamle, nå e eldste 3,5 år, og de elsker tran. De vil gjerne drikke rett av flaska (men det får de ikkje lov te altså). ;-)
1jente2gutter Skrevet 10. januar 2009 #9 Skrevet 10. januar 2009 sanasol er ikke bare tull,de som skriver det må si hvorfor i hvertfall......eller er dere feige...??? Jeg gir sanasol og omega3 kapsler til mine barn,da får de i seg alt Men det er alt etter hvem du snakker med og hva de sier som er forvirrende.Ingen er enige om slikt Uansett kan sanasol gis fra spedbarnsalder
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #10 Skrevet 10. januar 2009 Gir ingenting. Men sanasol inneholder vel kunstig søtning? Det skal ikke barn under 3 år ha.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #11 Skrevet 10. januar 2009 Måtte google litt.. http://matportalen.no/artikler/2006/11/er_sanasol_eller_andre_multivitamin-miksturer_like_bra_som_tran
Marius og Jonas! Skrevet 11. januar 2009 #13 Skrevet 11. januar 2009 Knerten får tran og Biovit. Startet med Biovit etter at han var mye forkjølet i høst (barnehagestart), og jeg syns faktisk det har hjulpet litt, er ikke fullt så mye syk nå.
En til! Skrevet 11. januar 2009 #14 Skrevet 11. januar 2009 Trodde det holdt med tran! Kanskje jeg skal begynne med Biovit nå, lillegutt har vært en del forkjølet i vinter. Er det helst om vinteren det er nødvendig? Hva sier helsevesenet - råder de foreldre til å gi flere kosttilskudd enn tran? Har ikke fått råd om annet enn tran på vår helsestasj.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå