Gå til innhold

Når begynte dere med up and go-bleiene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsten nærmer seg 8mnd nå, og har blitt ganske aktiv på gulvet. Men når jeg har prøvd de så virker de så simlpe! Dere som bruker de, de lekker vel ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte når lillegutt ble helt mark på stellebordet, helt umulig å få på vanlige bleier. Jeg liker de vanlige best, så ville brukt de frem til minsten blir umulig.... Har opplevde noe mer lekkasjer med up and go enn med de vanlige.

Skrevet

Begynt å bruke de når mini var ca 5-6mnd, da han ikke ville ligge rolig på stellebordet lenger :-). Nå er han 9mnd.

Bruker Pampers active fit om natten(vanlige bleier), har brukt de alltid om natten(setter ikke det "strikkmerket rundt magen som up&go gjør)", aldri lekkasje.

Om dagen bruker vi hele tiden Libero up&go, aldri lekkasje her heller :-).

Skrevet

Vi har prøvd med jevne mellomrom med vår gutt på 22 mnd men han liker ikke de bleiene :-) klager som bare det. De gangene vi har hatt de på han synes jeg de fort blir veldig tunge og våte så her går det i vanlige bleier.

Skrevet

Aldri brukt up&go på noen av mine. De vanlige fungerer fint.

Skrevet

Vi begynte vel når hun var 6 mnd ca, og har ikke sett oss tilbake siden, er superfornøyd! :)

Har ikke hatt èn eneste lekkasje (er 8 mnd snart), og det tøyt ut både her og der tidligere med vanlige bleier.. Men nå har hun alltid har vært en særdeles aktiv liten baby da, høyt og lavt med både armer og bein :D

Skrevet

hmm ser ut som jeg blegynte tidlig da, for mi lille jente var bare rett under 3 mnd, hun bruker libero maxi 7-11 kg, de lekker mindre etter min erfaring enn de andre vanlige bleiene og i tillegg slipper vi masse stramme punkter som lager merker/sår hud.. så jeg er veldig fornøyd.

Skrevet

Denne uken begynte vi, hun er snart 8 mnd. Helt vill på stellebordet og jeg ble bare sur hver gang jeg skulle skifte på henne, så da er det godt å ha up&go bleiene.. :) På natten bruker vi pampers active fit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...