ønsker spire 87 Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 jeg slutte på pilla for 8 mnd siden.. begynte da og få litt kviser.. men tenkte at det sikker bare var i begynnelsen også ville det roe seg.. men det blir bare verre.. noen som har det likt som med eller som har noen råd??? føler jeg ser helt grusom ut.. så akkurat på et bilde som ble tatt for et år siden.. da var huden min helt ren og fin JEG VIL HA ANNSIKTET MITT TILBAKE
blirjegsnartmamma Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 samme her - hormonene er helt på styr, og jeg slutta for over 1 år siden! masse i hakepartiet - så irriterende og sjenerende!
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Jeg har samme problemet.. Sliter skikkelig med veldig uren hud, med masse store kviser. =/ Er skikkelig kjipt for som du sier, huden var mye finere når jeg gikk på pilla. Jeg renser huden morgen og kveld, men det hjelper lite.. =(
solstråle - 83 Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Kjenner til problemet. Sluttet med pillen for ca 6 månder siden. Tok til slutt kontakt med ein hudpleier. Ho anbefalte meg gode renseprodukter, skrub og ein god fuktighetskrem for ansiktet. Eg er ikkje kvitt problemet men det ser mye bedre ut. Det koster ein god del, men for meg var det vert hver krone.
My_my Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 Heia! Jeg hadde det akkurat som deg. Etter at jeg sluttet på p-piller for ett år siden, bare poppet det ut store stygge kviser i hele ansiktet.. Det er virkelig helt forferdelig, men det finnes hjelp å få! Etter 4 mnder oppsøkte jeg hudpleier og fikk anbefalt MD penslingskur. Det er behandling med fruktsyrer, og det har hjulpet mye på meg. Det tar tid og det koster en del, men for meg har det vært verdt det. Har fremdeles litt uren hud, men på langt nær så ille som det var. Ellers har jeg hørt om en del som bruker produkter fra acne.org. Det er en amerikansk nettside, som selger produkter som visstnok skal være effektive, og som ikke koster så altfor mye. Står også en god del info på den siden. Lykke til! Det kommer til å ordne seg:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 Jeg fikk også det, helt forferdelig:( Jeg har vært hos legen og fått en krem som heter skinoren, den hjelper ganske bra:)
Bare blåbær Skrevet 9. januar 2009 #7 Skrevet 9. januar 2009 Jeg har brukt dermalogica antibac anisktsvask i 1 år. I begynnelsen da jeg hadde MYE kviser vasket jeg meg kveld og morgen med den, etterhvert har jeg slarket litt, men prøver å bruke den hver dag.. Kjempe effekt.. Huden min har blit glatt igjen, og bare ei og anna kvisen som kommer.. Fått flere tilbakemeldinger fra venner og kjente om huden min:) Så den anbefaler jeg virkelig!!!
Huldretussa Skrevet 9. januar 2009 #8 Skrevet 9. januar 2009 Eg har også fått kviser etter p-pilleslutt. Små kviser i panna, men ingenting i resten av ansiktet. Har også mista en del hår etter eg slutta med pillene. Er det andre som har opplevd det? Føler også at håret mitt blir fortere stygt nå enn før.. og har forferdelige menssmerter!! Det var nokon fordeler med p-pillene, ja.. Håper det retter seg etterkvart!
ønsker spire 87 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. januar 2009 åhh så bra at det fins ting som hjelper...jeg har kjøpt dyre rense sett og jeg har også brukt skinoren, to tuber nå, men ser fortsatt like ille ut... hvor får du tak i de annsikts serviettene??? de hørtes jo helt fantastisk ut:)
ønsker spire 87 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 9. januar 2009 hehe.. leste vist litt for fort.. jeg mente hvor får du tak i dermalogica antibac anisktsvask???
<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 9. januar 2009 #11 Skrevet 9. januar 2009 Etter at jeg sluttet med pillene så har jeg fått masse nupper i nakken og på brystet.. :/ Ikke akkurat sjarmerende det heller, men det er nå hvertfall enklere å skjule med klær da.
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #12 Skrevet 9. januar 2009 Jeg sluttet med de i november og har ikke merket noe til kviser
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #13 Skrevet 9. januar 2009 godt å se at jeg ikke er alene om dette.. sluttet på pilla i mai å fikk kjempe masse kviser, spesiellt på hakepartiet. Har vært hos hudpleier, prøvd alle slags rensemelker, brukte 700 kr hos hudlegen uten å bli noe bedre:( Har forstått at d kan være vanskelig å behandle det medisinsk så lenge vi prøver å bli gravide.. men skal gi dermalogica sin ansiktsrens en sjanse:) Noen som har funnet den perfekte dekkstiften??
Cccch Skrevet 9. januar 2009 #14 Skrevet 9. januar 2009 Annbefaler og dra til legen for og få resept på noe som heter Diferin. Det er et middel som tørker ut kvisene, Fungerer utrolig bra.
Arie Skrevet 10. januar 2009 #15 Skrevet 10. januar 2009 JA! kvisetryne her! og fett hår og mens smerter.... er som å være fjorten år igjen....
ønsker spire 87 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #16 Skrevet 10. januar 2009 hehe ja jeg er også på 14 års stadie.. er noe dritt.. jeg bruker id sin sminke.. det er mineral sminke som er godt for akne hud.. den kan du bruke uten at det gjør kvisetryne verre.. det er så godt at de anbefaler deg og sove med det.. må si at jeg føler det ikke blir så mye bedre med det gjør det hvertfall i verre slik annen sminke kan..
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 10. januar 2009 #17 Skrevet 10. januar 2009 jeg fikk også masse kviser etter p pille slutt som var i mai. klarte å holde det under kontroll til jeg ble gravid, da tok det helt av. fikk store byller i hele ansiktet, det var helt grusomt. begynte å gå til hudpleier for dyprens, noe jeg ikke synes hjalp noe særlig. etter at jeg mistet denne spiren i juli trodde jeg det skulle bli bedre, men nei. så da begynnte jeg på md formulations. rens og serum. svin dyrt men veldig verd det. en ting man må være klar over når man begynner på slike "kurer" er at i starten vil det faktisk bli verre. det er fordi alle kvisene som ligger under hudoverflaten kommer opp. dette kan faktisk ta litt tid, men det blir mye bedre etterpå. vil anbefale spesielt md contious renewal serum til alle som sliter veldig med uren hud, og dette kan også brukes når man er gravid. ellers er produkter fra decleor, matis og dermalogica veldig bra!
Bare blåbær Skrevet 10. januar 2009 #18 Skrevet 10. januar 2009 ønsker spire 87!! Den første flasken fikk jeg av ei venninne.. Hun hadde kjøpt den i USA. Etter den så kjøpte jeg på e-bay.. Anbefales.. Mulig den finnes på parfymerier i norge, men har ikke sett etter den der. Jeg prøver å bare handle på e-bay jeg, da det er så billigt der:)
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 10. januar 2009 #19 Skrevet 10. januar 2009 håper på baby 09: er det denne du snakker om? http://eu.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=58351&goChar=D#DETAIL strawberrynet har hvertfall begynnt å selge produkter fra dermalogica nå (for oss som har ebay skrekk. hehe)
Bare blåbær Skrevet 10. januar 2009 #20 Skrevet 10. januar 2009 CaMeLiA prøver igjen!! Jepp det er denne ja, glemte at de har skiftet navn på den.. byttet ut antibac med medibac... Anbefaler den virkelig!! Jeg hadde veldig mye kviser/byller etter at jeg sluttet med p-pillen, og når jeg begynnte med denne kveld og morgen, så ble huden min MYE bedre... ( som jeg skrev tidligere, folk kommenterte det... ) Nå har jeg bare en og annen kvise, og det går flere dager mellom... Men er ikke sååå flink til å bruke medibac lengre... men prøver... Liker meg på strawberrynet jeg også, men får oftest billigere på e-bay da...
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 10. januar 2009 #21 Skrevet 10. januar 2009 okei:) har veldig lyst til å prøve denne jeg og. har aldri brukt dermalogica før men har hørt mye bra om dette merket! bruker du noen krem i tillegg til rensen?
ønsker spire 87 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #22 Skrevet 10. januar 2009 hei "håper på baby 09" jeg får bestille den da .. men er den trygg å bruke vist jeg blir gravid??? blir du tørr i ansiktet av det rense middelet..
Bare blåbær Skrevet 10. januar 2009 #23 Skrevet 10. januar 2009 CaMeLiA prøver igjen. Jeg har brukt diverse kremer til ansiktet.. Men i begynnelsen brukte jeg dermalogica aktive moist.. bra den, men fungerer bra andre kremer også, føler meg ikke værre av de heller.. ønsker spire 87. Kan ikke tenke meg at den ikke skal være trygg å bruke når en er gravid.. er jo bare en ansiktsrens.. jeg har ikke blitt spesiellt tørr, noen ganger ved neseroten, men det har gått over, og vet ikke om det kommer av rensen heller...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 10. januar 2009 #24 Skrevet 10. januar 2009 Jeg sluttet på pilla i april 2008, og fikk masse småkviser/nupper i ansiktet! Spesielt i panna.. Utrolig irriterende!! Var hos hudpleier i august og renset.. Så bare forsvant disse problemene etter en stund. Nå er huden som før Kommer småkviser til samme tid hver syklus..som forsvinner ganske raskt.. Det som plager meg mest derimot, er at jeg gikk opp i vekt etter jeg slutta på pilla :-S Vanskelig å få bort kiloene også...
lavendel81 Skrevet 10. januar 2009 #25 Skrevet 10. januar 2009 Jeg fikk veldig fet hud, og kviser. Ekstra mye ved mens. Nå når det er 9 mnd siden jeg sluttet med piller har jeg ikke så mye lenger. Vet ikke om det er fordi jeg har fått tørrere hud pga kulden eller om det er fordi ting har blitt mer normalt igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå