Gå til innhold

det kløøøør

Anbefalte innlegg

Jeg syntes det klør så sinnsykt på magen for tiden, har en del strekkmerker etter forige svangerskap, og dem klør noe så sinnsykt da.

Hjelper det å smøre seg med noen slags krem eller noe? for å unngå kløen? noen som vet? :)

Takker så mye for svar. =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139409305-det-kl%C3%B8%C3%B8%C3%B8%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har smurt meg med fuktighetskremer og badet i babyolje siden jeg tok positiv test 1. oktober, men klør likevel!! Begynner å flasse skikkelig av på magen. Alle tips mottas med takk fra meg også:)

Det viktigste er å bruke en veldig fet krem (f.eks. rød apobase) Vet ikke om det hjelper mot kløen, men det er de fete kremene som er det eneste som kan være med å forebygge strekkmerker. Det at magen klør er vel at huden strekker på seg, så det er kansje lite og gjøre med, vet ikke, kan jo være at den hjelper litt for jeg klør ikke å ikke gjorde jeg det i forrige svangerskap heller..

Good luck;-)

det med å forebygge strekkmerker nekter jeg å tro. jeg er full av strekkmerker etter sist gang å fikk beskjed gang etter gang fra både jordmor å lege om at det ikke var noe å gjøre med det. men var en venninde som sa noe om å bruke krem men det hjalp ikke i det hele tatt

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...