Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kjører Toyota Landcruiser her? Er du fornøyd? Lurer på å kjøpe ny bil:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og JAAAAAA!

Lurte du på no mer?!

Hvilken modell har du siktet deg inn på?

Jeg kjører en 90 VX, men kunne tenke meg en V8 eller 100 (ombygget til 35") med tiden...

Skrevet

Mannen&jeg har sett litt på Toyota Landcruiser GX 3.0 D4D, men vi synes det er vanskelig å bestemme oss.. Står mellom Landcruiser og BMW X5. Ser ut som det er vidunderlig stor plass i Landcruiseren da:)

Tenkte vi skulle forsøke å prøvekjøre litt i helga:)

Noe du synes er kjipt med bilen din da?

Skrevet

Synes det er kjipt at det koster svin og skjorta og enda litt for skikkelig gode nye vinterdekk;)

Og at den ikke er bygget om, jeg vil helst ha den opp på 33", det bør være mulig uten ombygging. (arctic trucks)

Men det var da virkelig to veldig forskjellige biler!

LC kan du jo faktisk kjøre offroad med, X5 kan du jo ikke det. Det er liksom "grusvei til hytta" i beste fall:p

(jeg vet, jeg er nok litt harry, men synes det er ustyrtelig festlig å kunne kjøre der andre ikke engang kommer frem til fots)

Utenom det nevnte er jeg superfornøyd med bilen, skinnsetene er fortreffelige, det er MASSE plass i bilen. Hadde faktisk med både tvillingvogn, bagvogn og bagasje for 5 pers i 5 uker på ferie i sommer. Og da hadde ingen noe i fanget slik som vi hadde når vi hadde passat.

Deilig.

I tillegg liker jeg jo automaten, overdrive, muligheten for å slå av og på diffen, samt lavgirene ved behov.

Jo, også er det en stilig bil!

Skrevet

He-he:) Blir nok ikke noe særlig med offroadkjøring på oss. I beste fall får den prøve seg på "grusveien opp til hytta" - og det er ikke store utfordringen;) Begge bilene holder nok mål til vårt bruk, men digger at det er så stor plass i LC. Også er den jo konge - og det teller jo en del;)

Tusen takk for svar!

Skrevet

Du blir "tøffest i gata" med en LC, med en BMW så har du en BMW, and thats it:p

Hehe...

Lykke til med valget!

Skrevet

Takk for det!

Tøffest i gata høres bra ut;) ..skjønt, jeg får vel konkurranse siden nabo'n gliser rundt i sin LC allerede! Satser på ekstrapoeng i sjarm, da:)

Skrevet

Kjører Landcruiser 100 her :-) Dvs. denne heter LC 500, siden det er bensiner(v8), ikke diesel-motor. Har også ettermontert gasstank, så kjører nesten kun på gass, mye billigere og mer miljøvennlig:-)

Har masse plass til både stor bikkje og stor barnevogn, har 7 seter, men de 2 ekstra har vi ikke montert siden vi ikke trenger dem. Utrolig behagelig bil, går veldig fint og stille, og kommer seg frem hvor det måtte være.

Vil anbefale bilen på det varmeste! Har kjørt 90 også, pappa bytta til en slik etter han solgte sin 100, er super den også, men den er jo litt liten da...( neida, det er den ikke, men jeg bruker å mobbe han med det)

Et veldig godt kjøp, hadde ikke nølt om jeg var dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...