Gå til innhold

Hjeeelp plis!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er gravid nå, sist mens 9 august, har hatt lenge uregelmessig syklus fra 28-30-32 det variert nesten hver mnd, lå med en kamarat 23 august, også lå jeg med kjæresten 25 august. ut fra min egen beregninger så hadde jeg termin 16,17, 18 mai men på ultralyd fikk jeg termin den 20 mai, kan noen hjelpe meg å finne ut hvem kan være faren til babyen min. er så urolig at jeg klarer ikke å sove. håper at jeg får svar fra dere snart så mulig..

Fortsetter under...

Det står hvertfall respekt av at du velger å være ærlig, både ovenfor de potensielle fedrene, barnet og ikke minst deg selv. Det er klart det blir vanskelig, samtidig er det bedre enn å bære på hemmeligheten i lang tid.

Lykke til fremover! Forhåpentligvis ordner det seg for dere.

det er sant det du sier, ikke kjekt å bære på hemmelighet, jeg føler akkurat som jeg blir kvalt hverdag, og klarer ikke å nytte svangerskapet. mannen kommer hjem snart så jeg skal fortelle han, får bare håpe på det beste. vet han kommer til å bli skuffet, han som har gleder seg sånn til å bli far, og ikke minst familien hans som også gleder seg. dette her kommer til å blir så pinlig for meg hvis det viser seg ikke at han er faren. han er helt 100% på at han er faren, han sier til meg at den dato vi fikk på ultralyd passer bra men den dagen vi hadde samleie, får og håp litt at han har rett da

tusen takk for svaret ditt, det var mye til hjelp. skal bare håpe på det beste når eg skl fortelle hvordan ting er.

Annonse

takk for at du tenker på meg. jeg fortalt til han, så at han fikk sjokk og han kunne ikke tro at jeg skulle noen gang ha vært utro mot meg.men eg sa til han at det var den ene gangen og det er jeg veldig lei for. han snakket ikke til meg på to dager, men så komme han til meg å sa at han elsker meg og vil være sammen med meg. og han er sikker på at barne er hans for at termin dato vi fikk på ultralyd stemt med den dato vi fikk på ultralyd, men jeg sa til han at vi kan ikke være sikker.men jeg sa til han at vi må ta test etter baby er født. så jeg får også håpe at barn blir hans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...