Lucky41 Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Hei Min nydelige lille gutt ble født 18. desember, og jeg koser meg skikkelig nå! Det ble noen dagers forsøk på igangsetting, og endte dessverre med "katastrofekeisersnitt" pga dårlig fosterlyd. Da han kom ut viste heldigvis alt seg å være i den skjønneste orden. Han var 51 cm og 3200 gram. Nå prøver vi å finne ut av hverdagen og ammeproblemer og andre høyst ordinære startvansker. Klemmer til dere alle!
strekkmerke Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 varme gratulasjoner til mor og pjokken! Lev livet!
Månestråle75 Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Gratulerer så mye med gutten! Lykke til med hverdagen. Håper dere finner tid til masse kos også :-) Klem fra
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 Nyt din nye tilværelse med lillegutten :-) Og gratulerer så masse!
bimsalabim Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 Hei og takk for sist! Var så spent på hvordan det gikk med deg og babyen og fødselen - og der var du jo! Gratulerer såååå mye!! Håper du koser deg masse :-) Klem
Kath:) Skrevet 12. januar 2009 #8 Skrevet 12. januar 2009 Gratulerer så mye med guttebabyen! Kos dere!
Deneb Skrevet 13. januar 2009 #9 Skrevet 13. januar 2009 Gratulerer - og velkommen til den nye verdensborgeren! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå