Vilja<3 Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Stuen vår er veldig lys og vi har lyse møbler. Har nå hengt opp en lys gardin (kremfarget) og en brun, begge er litt florete eller hva jeg skal si, litt gjennomsiktig stoff, lette. Hadde egentlig tenkt å ha lyse men er redd det skal bli litt kaldt, er det ikke litt pent å bryte med alt det lyse ? Men kanskje ikke med gardinene, hmm nei dette var vanskelig gitt. Hva sier dere?
Meg og knoll&tott Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Ville hatt mørke gardiner om vinteren og lyse om sommeren!!! Dvs, jeg HAR det:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Jeg ville gått for mørke. Jeg har lyse vegger og ganske lyst gulv (og selvfølgelig hvitt tak) og har mørke gardiner i både stue og på kjøkken. Det er trehvite møbler også.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Jeg har mørke i høst/vinter og lyse til våren/sommeren har lyse møbler,vegger og mørkt gulv.....
Vilja<3 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2009 hm det har jeg faktisk ikke tenkt på, får ta begge da kanskje:)
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Det styggeste jeg ser er mørke, harde farger på gardiner. Vinduer har vi jo for at lyset skal flomme inn i rommet! Lag heller liv, farge og kontrast med planter, blomster, bilder og puter. Gardiner skal sile lyset vakkert inn i rommet
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 Mørke er garantert finest til lyst..Er min mening:)
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 8. januar 2009 #8 Skrevet 8. januar 2009 Jeg har lyse vegger, lyse møbler (bortsett fra sofaen, den er brun) og mørke men flortynne gardiner. Men selvsagt forskjellig smak. Jeg liker kontraster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå